| 2006 年 1 月 3 日 星期二 |
 |  |
開心左!!!  |
|
咁今日exam la!!!我...............唉.............中文>0<好似oo地k咁la!!!英dict同listen就..................想死...我要溫溫書書la!!!講住咁多先////////////會再打o既........大家幫我留下言la!!!
hehe!!!依家係11:08p.m. 咁我再打番日記la!!!呵*100000
咁我係唔知4點幾果陣la...溫左陣書...溫到5點幾...睇唱k小魚仙la之後洗白白!!!食飯!!!之後玩左陣電腦!8點幾再溫...溫到呢個9點幾倒溫完la!!!背左d問答...係作業o既!!!
好開心...我鍾意呢種溫書o既生活/...\好"沖"實又唔會擔心自己無溫書而唔合格!!!好對唔住自己同dad mum!但now溫左書!!!就算唔合格都好都對得住任何人la!!!呵呵!!!我要勤力d la!!!以後...留心d聽書書!!!考試考好d!!!keep住我依家o既奮x!!!^^hehe!!!
p.s

|
| 刊登時間︰2006-01-03 03:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | ... | 186 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|