十分。愛

 

 

2006 年 1 月 3 日  星期二 晴天
開心左!!! 愉快

咁今日exam la!!!我...............唉.............中文>0<好似oo地k咁la!!!英dict同listen就..................想死...我要溫溫書書la!!!講住咁多先////////////會再打o既........大家幫我留下言la!!! hehe!!!依家係11:08p.m. 咁我再打番日記la!!!呵*100000

咁我係唔知4點幾果陣la...溫左陣書...溫到5點幾...睇唱k小魚仙la之後洗白白!!!食飯!!!之後玩左陣電腦!8點幾再溫...溫到呢個9點幾倒溫完la!!!背左d問答...係作業o既!!! 好開心...我鍾意呢種溫書o既生活/...\好"沖"實又唔會擔心自己無溫書而唔合格!!!好對唔住自己同dad mum!但now溫左書!!!就算唔合格都好都對得住任何人la!!!呵呵!!!我要勤力d la!!!以後...留心d聽書書!!!考試考好d!!!keep住我依家o既奮x!!!^^hehe!!!

 

p.s

 

 

 

 

 

刊登時間︰2006-01-03 03:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


janeyi1231
暱稱: 。牙靜。
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日
十分.愛
打日記lu
係人地果xanga見到,,,...
.......
好友名單
網站連結
sillykaki_92
waa_Bh
mp3
58
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed