| 2005 年 12 月 31 日 星期六 |
 |  |
| 開心......唔開心!!! |
|
今日係我o既生日!!!有好多唔開心牙!!!喊左3次牙...............慘*1000000000不過有何米佢地安慰我!!!之後...佢地買左個cake比我...去左青,,,,,home,,,,,,到慶祝...咁期間青幫佢地化化.....我無化到呵呵!!!我都唔想化wo!

之後...去左mtr到等小妹*2 and bell*2仲有.......之後搭mtr去tst la!!!去到唔去左果度企係到唔知做咩...我地d女仔又去左廁所到化化!!!我...叫左青*2幫我化眼線!!!佢話我好好化!!!呵呵thx!!!之後又出左去影相相!!!haha!!!
到我地行左去唔知邊!!!青*2果d話想搭船但我同cam,,,ee要去咖啡灣到搵wing!!!咁去左...我地要係巴士到倒數wo!!=V="差唔多去到老豆打黎要我番去...頂!!!點都要我番去...又要我搭的...我死都唔搭gala!!!成"幾夠水"!!!咁最後我用左24蚊番到home!!!咁我牙係等車果陣喊得好勁lo!!!慘*100000000000000000000000000000>V<番到home無理到佢地!!!
p.s. 過去了o既由佢過去la!!!要考好個試!!!但我now2006年1月2日都未溫過書!!!唔緊wo!!!今日正係溫epa姐^^"
|
| 刊登時間︰2006-01-02 02:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 186 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|