十分。愛

 

 

2006 年 1 月 5 日  星期四 晴天
又係EXAM DAY 不安

咁今日又exam lo!!!考i.s la...ok la都...但填充果d//////////好多電流果d!!!無溫到@.@但但但問答果ok easy!la!但唔知岩唔岩wo!!!之後中文listen!!!咁我...有d聽得唔係幾清楚la!!!!!!!!!!!!!!!!!但都okla!!!呵呵!!!

聽日考Maths牙...死緊...預左死gala呢科so..............括出去..但都會溫書..因為應承左媽*2溫書書ma!!!要努力d勤力d ma!!!okla!!!媽*2 hehe!!!我會加油努力gala!!!hoho!!!但只會溫小小...睇下d X題咁la!@!@!唔睇點考牙..我唔想食0000000000000000000 ma!!!唔可以合格都要攞得高d牙...一係4十幾!!!一係3十幾la!!!呵呵!!!盡我所能la!!!我通常都係30至40 o既呵!!!

打住咁多先la!!!支力支力 ma!!!

p.s. 心亂如"ma"

 

 

 

 

 

刊登時間︰2006-01-05 08:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


janeyi1231
暱稱: 。牙靜。
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
今日
十分.愛
打日記lu
係人地果xanga見到,,,...
.......
好友名單
網站連結
sillykaki_92
waa_Bh
mp3
58
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed