| 2006 年 1 月 5 日 星期四 |
 |  |
又係EXAM DAY  |
|
咁今日又exam lo!!!考i.s la...ok la都...但填充果d//////////好多電流果d!!!無溫到@.@但但但問答果ok easy!la!但唔知岩唔岩wo!!!之後中文listen!!!咁我...有d聽得唔係幾清楚la!!!!!!!!!!!!!!!!!但都okla!!!呵呵!!!
聽日考Maths牙...死緊...預左死gala呢科so..............括出去..但都會溫書..因為應承左媽*2要溫書書ma!!!要努力d勤力d ma!!!okla!!!媽*2 hehe!!!我會加油努力gala!!!hoho!!!但只會溫小小...睇下d X題咁la!@!@!唔睇點考牙..我唔想食0000000000000000000 ma!!!唔可以合格都要攞得高d牙...一係4十幾!!!一係3十幾la!!!呵呵!!!盡我所能la!!!我通常都係30至40 o既呵!!!
打住咁多先la!!!支力支力 ma!!!

p.s. 心亂如"ma"

|
| 刊登時間︰2006-01-05 08:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 186 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|