|
17*02*2007*星期六 |
|
哈哈,,, 我好開心呀,,, 我屋企多左2隻貓貓,,, 好cute嫁,,, 依家1個月炸,,, 佢地好似加菲嫁,,, 由其系大d果隻,,, 我好鍾意佢,,, 但系,,, 呀軒白痴到,,, 話我理隻貓都吾理佢,,, 我好無奈囉,,, 不過,,, 貓貓系我心中,,, 只有一隻系我最愛既,,, 佢雖然,,, 離開左我,,, 但系,,, 我最愛既,,, 點都系佢,,, 冇人可以代替佢,,, 加菲: 我最愛既,,, 永遠都系你,,, 我愛你,,, |
2007-03-05 09:53 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]