`q0oza `Home `wR!te  bl0g `MEmBeR `L0gout
``{…} HURT S0 BAD   ..
 

 

17*02*2007*星期六

 

哈哈,,,

我好開心呀,,,

我屋企多左2隻貓貓,,,

好cute嫁,,,

依家1個月炸,,,

佢地好似加菲嫁,,,

由其系大d果隻,,,

我好鍾意佢,,,

但系,,,

呀軒白痴到,,,

話我理隻貓都吾理佢,,,

我好無奈囉,,,

不過,,,

貓貓系我心中,,,

只有一隻系我最愛既,,,

佢雖然,,,

離開左我,,,

但系,,,

我最愛既,,,

點都系佢,,,

冇人可以代替佢,,,

加菲:

我最愛既,,,

永遠都系你,,,

我愛你,,,

2007-03-05 09:53 PM

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



« | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | ... | 122 | »