13*02*2007*星期二
吾知點解,,, 我覺得我最近,,, 吾同左,,, 吾似之前咁開心,,, 日日都黑口黑面,,, 吾識笑,,, 就算笑,,, 都好假囉,,, 可能真系我既問題啦,,, 做d咩都冇咩心幾,,, 算啦,,, 吾打lu,,, 我相信你地會有一個開心既情人節,,, 而我?,,,一定吾開心,,,,
吾知點解,,,
我覺得我最近,,,
吾同左,,,
吾似之前咁開心,,,
日日都黑口黑面,,,
吾識笑,,,
就算笑,,,
都好假囉,,,
可能真系我既問題啦,,,
做d咩都冇咩心幾,,,
算啦,,,
吾打lu,,,
我相信你地會有一個開心既情人節,,,
而我?,,,一定吾開心,,,,
2007-03-05 09:50 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]