12*02*2007*星期一
唉,,, 今日好撚黑呀,,, 系咁俾人鬧,,, 都吾撚知我做錯d乜,,, 某條kai子又系到,,, 啤撚住晒,,,(fire佢,,,哈哈,,,) 好彩到左最後,,, 開心返姐,,,>v< 訓lu,,,gd night,,,
唉,,,
今日好撚黑呀,,,
系咁俾人鬧,,,
都吾撚知我做錯d乜,,,
某條kai子又系到,,,
啤撚住晒,,,(fire佢,,,哈哈,,,)
好彩到左最後,,,
開心返姐,,,>v<
訓lu,,,gd night,,,
2007-03-05 09:50 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]