06*03*2007*星期二
唉... 今日... 好累呀... 好眼訓... 上英文堂果陣... 我累到死死下... 返到屋企... 坐左陣... 就... 去眼教lu... 88... 但未做晒hw... 哈...
唉...
今日...
好累呀...
好眼訓...
上英文堂果陣...
我累到死死下...
返到屋企...
坐左陣...
就...
去眼教lu...
88...
但未做晒hw...
哈...
2007-03-07 05:13 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]