`q0oza `Home `wR!te  bl0g `MEmBeR `L0gout
``{…} HURT S0 BAD   ..
 

 

05*03*2007*星期一

 

嘩...

今日...

7點3先起身...

諗住實遲到啦...

誰不知...

可愛既我...

重早左返到學校...

可能平時要等埋doluc啦...

不過...

我真系估吾到...

會早左囉...

-∼-∼-∼-∼-∼-∼-∼-∼-

但系系呢2日,,,

我好開心,,,

我估到我可以同小妹做到fd,,,

雖然,,,

某某人吾鍾意,,,

不過,,,

我真系好開心,,,

之前,,,

我重以為佢好憎我,,,

但系某天,,,

koni同我講左d野,,,

我先會同小妹做到fd,,,

哈哈,,,.v.

-∼-∼-∼-∼-∼-∼-∼-∼-

又到講下今日系學校啦,,,

今日,,,

我好好好眼訓,,,

一早就出左去復驗,,,

好彩姐,,,

冇俾人鬧,,,

呵呵,,,

之後,,,

系到上堂,,,

art x 2*

未到art rm已經見到小妹,,,

佢笑得好開心呢,,,^v^

之後我就傾下呆下咁上完2堂啦,,,

中文*

今日系到描述男女既身型果d,,,

好悶,,,不過我有聽嫁,,,

重好專心,,,>v<

英文*

又講到miss lee 既英文堂啦,,,

一堂就dict,,,

哈哈,,,叻叻既我,,,

又拎100分啦,,,^^

我dict既總分有892/900啦,,,

呵呵,,,

科學*

好好好悶我好好好眼訓,,,

之後,,,

miss講講下,,,

我就訓左lu,,,

好累呀,,,

音樂*

哈哈,,,

今日我地系到唱歌,,,

好好笑,,,

只系聽到6個人唱(一個系miss),,,

其他人,,,?

吾見晒,,,

我,惠,敏唱主,,,

馬寶茵同何展曦唱wo,,,

miss 2 樣都唱,,,

我地唱左幾次得666666個人既歌,,,

maths*

我最愛的maths,,,

葉sir拎左好多time做班務,,,

得返好少time講book,,,

吾開心呀,,,.^.

 

 

2007-03-06 12:51 AM

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 122 | »