|
05*03*2007*星期一 |
|
嘩... 今日... 7點3先起身... 諗住實遲到啦... 誰不知... 可愛既我... 重早左返到學校... 可能平時要等埋doluc啦... 不過... 我真系估吾到... 會早左囉... -∼-∼-∼-∼-∼-∼-∼-∼- 但系系呢2日,,, 我好開心,,, 我估到我可以同小妹做到fd,,, 雖然,,, 某某人吾鍾意,,, 不過,,, 我真系好開心,,, 之前,,, 我重以為佢好憎我,,, 但系某天,,, koni同我講左d野,,, 我先會同小妹做到fd,,, 哈哈,,,.v. -∼-∼-∼-∼-∼-∼-∼-∼- 又到講下今日系學校啦,,, 今日,,, 我好好好眼訓,,, 一早就出左去復驗,,, 好彩姐,,, 冇俾人鬧,,, 呵呵,,, 之後,,, 系到上堂,,, art x 2* 未到art rm已經見到小妹,,, 佢笑得好開心呢,,,^v^ 之後我就傾下呆下咁上完2堂啦,,, 中文* 今日系到描述男女既身型果d,,, 好悶,,,不過我有聽嫁,,, 重好專心,,,>v< 英文* 又講到miss lee 既英文堂啦,,, 一堂就dict,,, 哈哈,,,叻叻既我,,, 又拎100分啦,,,^^ 我dict既總分有892/900啦,,, 呵呵,,, 科學* 好好好悶我好好好眼訓,,, 之後,,, miss講講下,,, 我就訓左lu,,, 好累呀,,, 音樂* 哈哈,,, 今日我地系到唱歌,,, 好好笑,,, 只系聽到6個人唱(一個系miss),,, 其他人,,,? 吾見晒,,, 我,惠,敏唱主,,, 馬寶茵同何展曦唱wo,,, miss 2 樣都唱,,, 我地唱左幾次得666666個人既歌,,, maths* 我最愛的maths,,, 葉sir拎左好多time做班務,,, 得返好少time講book,,, 吾開心呀,,,.^. |
2007-03-06 12:51 AM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]