25*02*2007*星期日
聽日,,, 就要返學啦,,, 唉,,, 都吾知好定吾好呀,,, 但系吾系好想返囉,,, 見到某d人,,, 我就會想,,, 嘔,,, kaka,,, 你又知吾知系who呢,,,?
聽日,,,
就要返學啦,,,
唉,,,
都吾知好定吾好呀,,,
但系吾系好想返囉,,,
見到某d人,,,
我就會想,,,
嘔,,,
kaka,,,
你又知吾知系who呢,,,?
2007-03-05 09:59 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]