|
21*02*2007*星期三 |
|
今日,,, 去左拜年,,, 吾知有幾多錢利是呢,,, 但系,, 我諗今年,,, 一定,,, 少左好多啦,,, 不過,,, 今年d假,,, 少左咁多,,, 利是一定少d,,, 我諗依家,,, 可能,,, 連$200都冇,,, 有d傷心囉,,, 講開又講,,, 我有d想返學,,, 日日系屋企,,, 好悶,,, 哈哈,,, 我好似好白痴,,, 點會有人想返學嫁,,, 悶悶悶,,, 得閒就打俾我啦,,, 如果吾系我會悶死嫁,,, 吾知你又系吾系呢,,,?>v< |
2007-03-05 09:57 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]