23*02*2007*星期五
.^.. . . 就黎返學啦,,, 我重有好多功課未做,,, 但系,,, 我今日都,,, 重系冇做過,,, 點算呀,,,? 20樣功課,,, 做死人咩,,, miss改炸ma,,, 我都得啦,,, 諗諗下都系,,, 吾做住,,, 抄算啦,,, 哈哈,,, 好似好奸,,, 不過,,, 我都系講下姐,,,
就黎返學啦,,,
我重有好多功課未做,,,
但系,,,
我今日都,,,
重系冇做過,,,
點算呀,,,?
20樣功課,,,
做死人咩,,,
miss改炸ma,,,
我都得啦,,,
諗諗下都系,,,
吾做住,,,
抄算啦,,,
哈哈,,,
好似好奸,,,
不過,,,
我都系講下姐,,,
2007-03-05 09:58 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]