|
22*02*2007*星期四 |
|
今日,,, 呀爸,,,呀媽,,, 都放假,,, 我就訓到,,, 3點先起身,,, 起左身,,, 佢地話去食kfc,,, 我地去左apm果間kfc,,, 食到好好好飽,,, 之後,,, 行左一陣街,,, 就返左油塘啦,,, 呵呵,,, 返到油塘,,, 我地去左街市,,, 去左超級市場,,, 買野,,, 打邊爐,,, 哈哈,,, 我最鍾意打邊爐,,, 不過,,, 有開心,,, 都有,,, 吾會有開心既,,, 唉,,, |
2007-03-05 09:57 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]