08*03*2007*星期四
今日,,, 累死左` 呀sir要我地做c簿抄返題目` 我做左3個幾鍾` 有d想死` 之後重要系咁系到study` 姐系想吾死都吾得` 訓教豬去` 3時正`
今日,,,
累死左`
呀sir要我地做c簿抄返題目`
我做左3個幾鍾`
有d想死`
之後重要系咁系到study`
姐系想吾死都吾得`
訓教豬去`
3時正`
2007-03-09 11:46 PM
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]