|
17*03*2007*星期六 |
|
話咁快就4個月啦` 呢4個月` 有開心` 冇吾開心` 吾知我同我粒軒可吾可以` 過多半年呢` 可能` 我地2個好快就散` 我見佢呢個星期對我好冷淡` 唉` 吾知點解` 我呢家好中2黑色同白色` 就連d相` 都吾想系彩色` 可能因為個人灰左啦` 吾` 我就黎又轉版面啦` 今次又用返d冷色` 好冇呀` 吾` 我諗如果我開心可能會用紫色` 吾開心就會用黑白灰` 吾吾` 希望` 我同我粒軒可以過多半年啦`^^ |
2007-03-19 01:20 AM
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]