|
11*03*2007*星期日 |
|
哈哈` 又打blog啦` 有d吾系好開心` 嗚嗚`… 剪左頭髮` 好好好柒呀` 點算呀` 吾洗見人啦` 好彩都重令過某某人` 如果吾系就死得囉` 哈哈` 邊個最最最樣衰`? 當然吾會系我啦` 至於系邊個` 我就吾講啦` 心照啦` 睇相吧` 哈哈` 柒吾柒呀` 不過令吾令過某某人呢`? 吾好話我知令吾過呀` 我會打打打死你` 知道嗎` 吾講啦` 去相` 但要寫cm喔` 哈哈` >v<` |
2007-03-11 09:20 PM
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]