11*03*2007*星期日
妖` 我吾想剪頭髮呀` 做咩要我剪wo` 又吾系長` 細細要剪又關我事` 佢要剪咪剪佢果d囉` 剪我做咩`? 貪好玩呀`? 要剪就剪自己果d啦` 吾好剪我果d` 我d頭髮系我自己嫁` 我想吾剪` 你地都吾可以要我剪` 剪剪剪` 有咩咁好剪呀` 日日都系到話剪剪剪` 之前都話左吾剪囉` 你地重想點姐`
妖`
我吾想剪頭髮呀`
做咩要我剪wo`
又吾系長`
細細要剪又關我事`
佢要剪咪剪佢果d囉`
剪我做咩`?
貪好玩呀`?
要剪就剪自己果d啦`
吾好剪我果d`
我d頭髮系我自己嫁`
我想吾剪`
你地都吾可以要我剪`
剪剪剪`
有咩咁好剪呀`
日日都系到話剪剪剪`
之前都話左吾剪囉`
你地重想點姐`
2007-03-11 02:01 PM
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]