21*03*2007*星期三
嘩` 今日好累呀` 系學校幫ms chu` 整broad` 但系好好玩` 我系咁系到draw` 哈哈` 個broad我覺得好令` 雖然未整好` 聽日重要7點半返去整` 呵` 吾打啦` 去訓教` 呵`-3-
嘩`
今日好累呀`
系學校幫ms chu`
整broad`
但系好好玩`
我系咁系到draw`
哈哈`
個broad我覺得好令`
雖然未整好`
聽日重要7點半返去整`
呵`
吾打啦`
去訓教`
呵`-3-
2007-03-21 10:43 PM
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]