16*03*2007*星期五
最近好累呀` 日日都好夜訓` 又好早起身` 就死啦` 星期六重要返學` 唉` 無打2日` 既原因就系咁` 吾吾` 我想lock左個blog` 好冇呀? 俾d意見我` 吾吾` 又眼訓豬啦` 唉唉` 但系又冇得訓` 好想死呀` 訓教訓教` 我要訓教呀!
最近好累呀`
日日都好夜訓`
又好早起身`
就死啦`
星期六重要返學`
唉`
無打2日`
既原因就系咁`
吾吾`
我想lock左個blog`
好冇呀?
俾d意見我`
又眼訓豬啦`
唉唉`
但系又冇得訓`
好想死呀`
訓教訓教`
我要訓教呀!
2007-03-17 12:17 PM
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]