22*03*2007*星期四
今日我同某某人玩msn(系邊個`就吾好問) 本身我add吾到佢` 叫呀謙幫我叫` 佢add我` 點知又add吾到` 為由` 用邀請既方法啦` 哈哈` 估吾到` 真系得左` 好開心囉` 我有得同佢傾` 我同佢講左都好多野` 講晒我放左系個心既野` 不過` 我一次既錯` 令到我同佢`... 都系吾講啦`
今日我同某某人玩msn(系邊個`就吾好問)
本身我add吾到佢`
叫呀謙幫我叫`
佢add我`
點知又add吾到`
為由`
用邀請既方法啦`
哈哈`
估吾到`
真系得左`
好開心囉`
我有得同佢傾`
我同佢講左都好多野`
講晒我放左系個心既野`
不過`
我一次既錯`
令到我同佢`...
都系吾講啦`
2007-03-23 10:08 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]