|
31*03*2007*星期六 |
|
THe LAst DAy . . 我諗今日系最後一日啦` 我諗我以後都吾會再有類似既一日` 就算今日` 你俾左無窮既快樂我` 我都吾會開心` 因為我想要既` 都吾系果一樣` 我相信你都會知` 系呢一個星期` 口就講冇野姐` 但其實` 我真系好累好累` 我真系好辛苦` 如果吾系我都吾會病左` 唉` 過多一個星期又吾知會點呢`? 我只相信自己眼前既一切` 有d野吾同左就系吾同左` 依家想補救` 都太遲啦` 令我改變得最多既系你` 要我改變既又系你` 如果` 再要我改變` 我同你既感覺` 就吾會再一樣` |
2007-04-01 10:14 AM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]