|
01*04*2007*星期日 |
|
又到1號囉` 今日系貓貓既生日` 呵呵` 開心也` 只可惜` 加菲` 已經` 離開左我` 不過` 佢點都系我最愛既貓貓` 無論` 其他人點對我` 加菲` 點都系最了解我` 最愛我既` 大脾可能就系加菲` 特登俾我既` 佢地2隻都好可愛` 呵呵` 見到佢地` 就開心囉` 貓貓`.v. ∼.∼.∼.∼.∼.∼ ♥;;我 拖過的 {手}., 就 {不會}放開,.` |
2007-04-01 01:24 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]