`q0oza `Home `wR!te  bl0g `MEmBeR `L0gout
``{…} HURT S0 BAD   ..
 

 

12*04*2007*星期四

 

今日一早起左身`

果陣我睇我張床個鐘`11點9`

之後我去左沖涼`沖完就吹頭`

吹完之後我拎電話去差電`

睇到`果陣先10點`-0-

呃`死左`咁早既`>....<

勁無奈`....

之後到左10點幾koni打俾我`

我同佢傾左一陣`因為我發冷xd`

所以冇傾囉`之後玩msn`xd`>v<

一路玩`一路等食野`^^

食左2碗野`xdd`好好味`

之後諗住呀媽今日返工`0.0

點知`原來佢放假`-0-

點解次次我想同依家d fd去玩`

佢都放假`真黑仔`-3-

不過`之後軒黎拎冷衫`

我就慢慢黎`呵呵`好似好衰`

之後彈左落去`俾返佢`xd`

重玩左陣傾左陣`

不過真系好似系到講數`

勁多人望住`-....-

經過既都望下`-0-

琴日都同koni佢地傾過`

估吾到`真系咁`

好彩`koni同妍冇黎`

如果吾系一定重多人睇`xd

之後我就返左hm換33`

出去囉`我同媽子`細細`

系mtr見到yoyo`

好奈冇見囉`xd`

遲d返frgps`xd`>v<

出左觀塘`xd`[佢地好似都系系觀塘]

交電費`食野`買野俾貓貓食`

之後就搭車車`返油塘`

之後我同媽子去街市`

睇下今晚食d咩`xd`

買買下`我好眼訓`-.....-

之後就返屋企囉`

返到去`訓吾著`

好掛住軒呀`之前就話姐`

依家`...都吾知點`><

之後打俾佢`同佢傾左都幾奈`

之後就食飯豬囉`

食飽飽就`入去做功課`xd`

系咪好乖呢`?>v<

其實吾乖嫁`因為我一路做`一路玩`

所以呢`吾好學我`>^<

今日系咁多啦`

聽日好可憐呀`

又要對住d表哥表姐果d`

好煩嫁`>^<

koni又要做功課`妍就吾知啦`

軒又吾清楚`

我吾想留系hm呀`

對住佢地我會死嫁`>.....<

嗚嗚`>.....<

不過呢`我今日好hapi呀`

thx for koni`妍`軒`

多謝你地`系你地令我開心返`

其實重有其他fd`不過吾打啦`sor`>v<

但記住留cm子`

按個說字就得啦`>v<

2007-04-12 11:45 PM

 [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 122 | »