|
12*04*2007*星期四 |
|
今日一早起左身` 果陣我睇我張床個鐘`11點9` 之後我去左沖涼`沖完就吹頭` 吹完之後我拎電話去差電` 睇到`果陣先10點`-0- 呃`死左`咁早既`>....< 勁無奈`.... 之後到左10點幾koni打俾我` 我同佢傾左一陣`因為我發冷xd` 所以冇傾囉`之後玩msn`xd`>v< 一路玩`一路等食野`^^ 食左2碗野`xdd`好好味` 之後諗住呀媽今日返工`0.0 點知`原來佢放假`-0- 點解次次我想同依家d fd去玩` 佢都放假`真黑仔`-3- 不過`之後軒黎拎冷衫` 我就慢慢黎`呵呵`好似好衰` 之後彈左落去`俾返佢`xd` 重玩左陣傾左陣` 不過真系好似系到講數` 勁多人望住`-....- 經過既都望下`-0- 琴日都同koni佢地傾過` 估吾到`真系咁` 好彩`koni同妍冇黎` 如果吾系一定重多人睇`xd 之後我就返左hm換33` 出去囉`我同媽子`細細` 系mtr見到yoyo` 好奈冇見囉`xd` 遲d返frgps`xd`>v< 出左觀塘`xd`[佢地好似都系系觀塘] 交電費`食野`買野俾貓貓食` 之後就搭車車`返油塘` 之後我同媽子去街市` 睇下今晚食d咩`xd` 買買下`我好眼訓`-.....- 之後就返屋企囉` 返到去`訓吾著` 好掛住軒呀`之前就話姐` 依家`...都吾知點`>< 之後打俾佢`同佢傾左都幾奈` 之後就食飯豬囉` 食飽飽就`入去做功課`xd` 系咪好乖呢`?>v< 其實吾乖嫁`因為我一路做`一路玩` 所以呢`吾好學我`>^< 今日系咁多啦` 聽日好可憐呀` 又要對住d表哥表姐果d` 好煩嫁`>^< koni又要做功課`妍就吾知啦` 軒又吾清楚` 我吾想留系hm呀` 對住佢地我會死嫁`>.....< 嗚嗚`>.....< 不過呢`我今日好hapi呀` thx for koni`妍`軒` 多謝你地`系你地令我開心返` 其實重有其他fd`不過吾打啦`sor`>v< 但記住留cm子` 按個說字就得啦`>v< |
2007-04-12 11:45 PM
[ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]