|
07*04*2007*星期六 |
|
今日第3日玩天光啦` xdd`勁on9`系咪呢`? 今日`同fd傾傾下msn` 呀媽出左黎` 我彈左上張床訓教` 果陣`好似8,9點到` 之前勁訓`訓到5點` 系訓既其間` 重要先後俾人嘈醒左6,7次` 又呢樣果樣` 起左身之後就去沖涼`吹頭` 之後出左北角`搵野食` 一路行`一路睇` 之後搭電車去左天后` 去左食巴西燒烤` 系咁系到食`食到好飽` 食左$443`呵呵` 之後就返左hm囉` 之後我同細細系到睇戲` 勁好笑wo` 之後就上3男chat+影相` chatchat下`[3點幾] 我流鼻血`重止左好奈` 整到個垃圾桶好多血`-0- 呵呵` 又post相囉` 字的` 記任留cm喔`.v. |
2007-04-08 04:01 AM
[ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]