|
08*04*2007*星期日 |
|
好累呀` 玩左4晚通頂` 今日9點幾先訓` 因為呢`我肚仔餓` 要食埋野先訓`xdd` 訓到3點左右` 無啦啦`俾人嘈醒食飯`-0- 我眼訓ma`咁當然就吾理啦` 先後彈左上自己張床到訓` 我本身訓左系細細張床` 一訓又訓到8點啦` 重要又系俾人嘈醒叫我食飯` 食食食`我都吾肚餓` 食乜春姐`阻住晒`-0- 咁就俾人整醒左啦` 真可憐`唉` 之後重要系到尋人`-0- 尋極到尋吾到`嗚嗚`-^- 跟住就上3男玩` 資壇又上吾到`都吾知做乜` 又悶到死`好彩msn有人陪我玩姐` 如果吾系我一定悶死左囉` 之後又因太悶就影相相` 不過好樣衰囉` 玩左4晚`算系咁啦`xdd` 相就睇完啦`系咪好7呢`? 我相信都系啦`xdd` 不過我要尋既人`都重未尋到呀` 嗚嗚嗚嗚` ♥♥♥♥♥尋人啟示♥♥♥♥♥ 姓名`xx軒` 年齡`1x 地址`不明`xd` 學校`博 愛 醫 院 八 十 週 年 鄧 英 喜 中 學 外表`令仔一名`xd` ♥♥♥♥♥尋人啟示♥♥♥♥♥ tyh既fd`我諗你地都知系邊個啦` 如果你地打到俾佢/見到佢`就叫佢打俾我啦` 吾該晒`:) 最後都請你地留個cm啦` 按個說字就ok嫁啦`thx` |
2007-04-09 01:43 AM
[ 訪客留言(23) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]