|
21*04*2007*星期六 |
|
今日一早`俾呀媽嘈醒左` 咁就沖涼換衫`番學` 之後返學校上英數精修班` 好好好悶`-0- 英文用左黎畫畫`xd 數學就好乖乖咁計數`>v< 之後放左學`同蕙珊姐姐去左L.T` 用左$200幾蚊`-0- 之後就勁快咁返hm換衫` 點知`都系遲到`-0- 冇法啦`我搭電梯用左2分鐘到` 之後落MTR`勁多人`咁又3分鐘啦` 之後又入八達通`咁又分半鐘啦` 之後重要搭2條扶手電梯`咁又分半鐘` 加加埋埋`8分鐘` 佢地都系搭`6分鐘到姐`-0- 之後搭去銅鑼灣`行黎行去`去左a出口` 點知又覺得好似行錯路`-0- 又系到行黎行去`XD` 原來冇行錯到`-0- 之後搭的士去海洋公園` 之後行左陣`冇野岩玩`去搭纜車` 好驚`不過有軒陪住我`>v< 之後去左睇水母`之後去左睇鯊魚` 睇完就去左海洋館睇魚魚`>v< 睇完之後軒既屋企人去第2到睇野` 我同軒去左玩海盜船` 玩完就去左食野` 之後我地落左山` 再玩過`之後我地玩` 滑浪飛船`太空摩天輪`越礦飛車` 系咁系到玩`xd` 玩到又累又暈` 之後到左7點到`走人` 搭巴士去金鐘`我訓左系軒軒到` 佢好可愛嫁`>v< 咁我就訓左一陣間`之後就同佢玩左陣` 到左金鐘之後就去食野` 食左法國野`d野黎得好好慢` 之後我勁快咁食晒`就返hm` 我同軒搭MTR`佢拖到我好實`>v< 驚我走左`xd` 之後我錫左一啜`就返hm啦` 返到hm`我去沖涼` 之後就訓教啦` 好眼訓`>v< 不過軒聽日陪吾到我`>^< 老公仔`I LOvE Y0U ~` ∼.∼.∼.∼.∼.∼ 今日既入場卷` ∼.∼.∼.∼.∼.∼ 記住留cm喔`xd` 按說字`is ok` |
2007-04-21 11:27 PM
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]