`q0oza `Home `wR!te  bl0g `MEmBeR `L0gout
``{…} HURT S0 BAD   ..
 

 

21*04*2007*星期六

 

今日一早`俾呀媽嘈醒左`

咁就沖涼換衫`番學`

之後返學校上英數精修班`

好好好悶`-0-

英文用左黎畫畫`xd

數學就好乖乖咁計數`>v<

之後放左學`同蕙珊姐姐去左L.T`

用左$200幾蚊`-0-

之後就勁快咁返hm換衫`

點知`都系遲到`-0-

冇法啦`我搭電梯用左2分鐘到`

之後落MTR`勁多人`咁又3分鐘啦`

之後又入八達通`咁又分半鐘啦`

之後重要搭2條扶手電梯`咁又分半鐘`

加加埋埋`8分鐘`

佢地都系搭`6分鐘到姐`-0-

之後搭去銅鑼灣`行黎行去`去左a出口`

點知又覺得好似行錯路`-0-

又系到行黎行去`XD`

原來冇行錯到`-0-

之後搭的士去海洋公園`

之後行左陣`冇野岩玩`去搭纜車`

好驚`不過有軒陪住我`>v<

之後去左睇水母`之後去左睇鯊魚`

睇完就去左海洋館睇魚魚`>v<

睇完之後軒既屋企人去第2到睇野`

我同軒去左玩海盜船`

玩完就去左食野`

之後我地落左山`

再玩過`之後我地玩`

滑浪飛船`太空摩天輪`越礦飛車`

系咁系到玩`xd`

玩到又累又暈`

之後到左7點到`走人`

搭巴士去金鐘`我訓左系軒軒到`

佢好可愛嫁`>v<

咁我就訓左一陣間`之後就同佢玩左陣`

到左金鐘之後就去食野`

食左法國野`d野黎得好好慢`

之後我勁快咁食晒`就返hm`

我同軒搭MTR`佢拖到我好實`>v<

驚我走左`xd`

之後我錫左一啜`就返hm啦`

返到hm`我去沖涼`

之後就訓教啦`

好眼訓`>v<

不過軒聽日陪吾到我`>^<

老公仔`I LOvE Y0U ~`

∼.∼.∼.∼.∼.∼

今日既入場卷`

∼.∼.∼.∼.∼.∼

記住留cm喔`xd`

按說字`is ok`

2007-04-21 11:27 PM

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 122 | »