|
24*04*2007*星期二 |
|
唉`最近好黑仔呀` 成日都吾記得左做功課` 又俾要抄書`-0- 抄到死死下囉` 琴日果要俾人打`on撚9既` 真可憐`>///< 今日就俾人收書包` 想死囉`冇做功課收書包`-0- 好彩拎返起晒d電話`錢包姐` 免得俾人click電話` 之後`到7點幾先返到hm` 不過我4點半已經拎返書包`xd` 系學校玩`等人` 重要系咁打電話囉` 手提冇電`=-= 軒哥哥重要吾聽囉`=-= 打到6點幾先有人聽` 2隻字`無奈`=w= 之後同左敏敏去買kfc` 我諗葉sir見吾到我地既`>v< 之後玩到咁上下`就返hm` 返到hm`傾左一陣電話就食飯` 吾想食囉`勁飽`=0= 之後就又傾電話`呵呵` 又吾做功課`=-= 不過`今日系咁落雨` 冇帶'姐'`真可憐`=0= 吾打囉`xd` 後日先再打`哈哈`>v< ∼.∼.∼.∼.∼ 岩岩整左2個BAN` XD`吾令既` 不過系黑色背景睇冇咁令~ |
2007-04-24 09:02 PM
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]