`q0oza `Home `wR!te  bl0g `MEmBeR `L0gout
``{…} HURT S0 BAD   ..
 

 

15*04*2007*星期日

 

話咁快聽日就要返學啦`

不過我d功課重未做晒`

我諗今晚又冇得訓囉`-^-

依家重要好眼放`死得囉`

不過今日`系個特別既日子`

點解呢`?我就吾講啦`>v<

因為我答應左某某吾講得既`

呵呵`巧開心喔`

今日冇訓過`

多數都系做功課`

系5-8點半果陣做I.S專研`

整左好奈`我覺得都幾令`xd`

做到咁上下`6點半到`

我好無聊咁打左個電話俾某某人`[吾講系邊個`]

打完`肚仔餓`

去左食野`xd`

之後8點左右`整完lu`

之後又做功課`做到10點半`

因為要等koni電話`但佢冇打`

咁我就去訓教教囉`

訓左4個鐘就起左身`

之後沖涼呀吹頭`

做完呢d日日做既野`

就傾電話`kaka`

玩電腦~msn~xd

到左4,5點到出左去`

吾系玩呀`系做功課...`

同邊個呢`?人囉`XD`>v<

之後就做下功課`玩下咁啦`

到左7點到`就返hm囉`

吾捨得佢走喔`掛住佢`>w<

之後返到hm就食飯囉`

8點到`食完就打電話`

打完就做功課~

9點幾`去左拎野`xd`

拎完又做功課`-口-

做做做`系咁系到做`xd`

吾打咁多啦`紀念今日`xd

至於紀念d咩`就系秘密`

呵呵`留cm子喔`

按說字就得囉`>v<

2007-04-15 11:58 PM

 [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 122 | »