|
15*04*2007*星期日 |
|
話咁快聽日就要返學啦` 不過我d功課重未做晒` 我諗今晚又冇得訓囉`-^- 依家重要好眼放`死得囉` 不過今日`系個特別既日子` 點解呢`?我就吾講啦`>v< 因為我答應左某某吾講得既` 呵呵`巧開心喔` 今日冇訓過` 多數都系做功課` 系5-8點半果陣做I.S專研` 整左好奈`我覺得都幾令`xd` 做到咁上下`6點半到` 我好無聊咁打左個電話俾某某人`[吾講系邊個`] 打完`肚仔餓` 去左食野`xd` 之後8點左右`整完lu` 之後又做功課`做到10點半` 因為要等koni電話`但佢冇打` 咁我就去訓教教囉` 訓左4個鐘就起左身` 之後沖涼呀吹頭` 做完呢d日日做既野` 就傾電話`kaka` 玩電腦~msn~xd 到左4,5點到出左去` 吾系玩呀`系做功課...` 同邊個呢`?人囉`XD`>v< 之後就做下功課`玩下咁啦` 到左7點到`就返hm囉` 吾捨得佢走喔`掛住佢`>w< 之後返到hm就食飯囉` 8點到`食完就打電話` 打完就做功課~ 9點幾`去左拎野`xd` 拎完又做功課`-口- 做做做`系咁系到做`xd` 吾打咁多啦`紀念今日`xd 至於紀念d咩`就系秘密` 呵呵`留cm子喔` 按說字就得囉`>v< |
2007-04-15 11:58 PM
[ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]