`q0oza `Home `wR!te  bl0g `MEmBeR `L0gout
``{…} HURT S0 BAD   ..
 

 

11*04*2007*星期三

 

又一日啦`今日吾嬲啦`xd`

冇kai子煩我`xd`

開心晒`>v<

∼.∼.∼.∼.∼.∼

今日4點幾同fd玩cam`

勁好玩`xd~

之後到左6點幾`

我去左睇書`xdd`

睇到7點到`食野xd`

食到飽飽就訓教豬`xd~

訓下訓下`就到5點囉`

之後傾電話`xd`

同左好多人傾`>v<

之後到左咁上下`

食飯`食完呀媽就返黎囉`xd

之後我一路傾msn`

一路畫畫`

系msn同koni,妍系咁傾`>v<

哈哈`傾得好hapi`

到左咁上下`又有人打電話黎`-0-

重諗住今日冇kai子`=-=

好撚煩呀`屌佢呀`

系到嘈撚住晒`

又呢樣果樣`我好撚驚呀`

我屌撚9你呀`系到嘈9我`

我都未嘈你話你煩`

你嘈我做乜q呀`on撚9嫁`

∼.∼.∼.∼.∼.∼

今晚要早d訓`xd`

聽日約左koni`妍`出街`xd`

同埋俾返d野人`[俾邊個就吾講啦]`

最近中2送歌詞`xd`

今日送`又估下系俾邊個既`>v<

歌曲:不速之約
歌手:鄧麗欣

明明除夕亦迴避見我 情形清楚
為何撞正這天想約我 我老友很多
若我還在自欺這叫拍拖 自尊怎麼過
然後我 磨煉單身一個
麻木到 無人無物都可

不速之客難博歡心
 親疏之別大得叫我灰心
 寧願感情未發生
 也勝過被你當垃圾押後約會至今
 你妄想 不速之約再來故作關心
 讓我 再博到虛假一個吻
 別來 愛人 愛神
 你無愧 便吻
 (無謂前來扮有親)

原來仍舊未算抹殺我 明明該慶賀
移情別戀立心疏遠我 我已太清楚
面對離別在即不要再拖 便早點找我
寧願你 殘酷一點好過
禮物贈我 如何磨滅心魔

REPEAT
**

 

 

2007-04-11 11:06 PM

 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 122 | »