|
11*04*2007*星期三 |
|
又一日啦`今日吾嬲啦`xd` 冇kai子煩我`xd` 開心晒`>v< ∼.∼.∼.∼.∼.∼ 今日4點幾同fd玩cam` 勁好玩`xd~ 之後到左6點幾` 我去左睇書`xdd` 睇到7點到`食野xd` 食到飽飽就訓教豬`xd~ 訓下訓下`就到5點囉` 之後傾電話`xd` 同左好多人傾`>v< 之後到左咁上下` 食飯`食完呀媽就返黎囉`xd 之後我一路傾msn` 一路畫畫` 系msn同koni,妍系咁傾`>v< 哈哈`傾得好hapi` 到左咁上下`又有人打電話黎`-0- 重諗住今日冇kai子`=-= 好撚煩呀`屌佢呀` 系到嘈撚住晒` 又呢樣果樣`我好撚驚呀` 我屌撚9你呀`系到嘈9我` 我都未嘈你話你煩` 你嘈我做乜q呀`on撚9嫁` ∼.∼.∼.∼.∼.∼ 今晚要早d訓`xd` 聽日約左koni`妍`出街`xd` 同埋俾返d野人`[俾邊個就吾講啦]` 最近中2送歌詞`xd` 今日送`又估下系俾邊個既`>v< 歌曲:不速之約
|
2007-04-11 11:06 PM
[ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]