`q0oza `Home `wR!te  bl0g `MEmBeR `L0gout
``{…} HURT S0 BAD   ..
 

 

13*04*2007*星期五

 

妖`今日好嬲呀`

系咪又系青山開放日呀`

一早起左身`之後又沖涼`

沖完之後食飯`[11點到]

食完之後吹頭`

之後就玩msn~xd`

到左12點幾`

呀爸同姑媽去街市買野`

之後到左12點半左右`

叫埋我落去`

之後系到等班仆街`

討厭到咩咁`成班on撚9既`

之後搭的士去拜山`

去到之後`班on9仔系到玩`

大既又系細既又系`

痴撚線既`玩玩玩`

冇撚用`重要勁kai囉`

我就行開一二邊啦`

之後拜完`班on9仔上左黎我hm`

我俾人洗左去買野飲`

屌`佢地吾飲嫁咩`

叫我去買`痴嫁`?

之後重要我重一重咁拎7.5公升既野飲`

點撚樣拎呀`\ ___ /

之後拎刑返hm`

果班仆街仆街到入我rm囉`

都未見過班仆街咁仆街嫁`

好彩班仆街都知道自己仆街`

之後我就系rm啦`

點知班仆街又仆街`

仆仆下街走左入黎`

我果陣同koni傾緊電話`

對住班仆街咁仆街`

整到我都吾知點好`

到左6點幾`

班仆街仆走左囉`yeah`>v<

等左好奈`xd`

最憎見到咁多仆街咁仆街`

都吾明點解d仆街咁中2做仆街`

今日系咁打仆街`好彩我吾系班仆街`

呵呵`因為我系白痴的我`xd`>v<

之後到左夜晚`

又有條仆街`好仆街`

都吾知做咩佢咁仆街`

系到發我脾氣`

我屌9你呀`

你嘈9我`我都未撚嘈`

你重系到發我脾氣`

你痴撚線嫁`?

咪話我話`

我系吾玩針對呀`

點呀`吾gur呀`

我好撚怕呀`吹漲`>///<

今日真系多仆街`

吾知點解d仆街會咁仆街`

最憎某d仆街`

∼.∼.∼.∼.∼.∼

*冇 獎 遊 戲*

我今日講左幾多次仆街呢`

估下啦`xd`

2007-04-13 11:48 PM

 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 122 | »