|
13*04*2007*星期五 |
|
妖`今日好嬲呀` 系咪又系青山開放日呀` 一早起左身`之後又沖涼` 沖完之後食飯`[11點到] 食完之後吹頭` 之後就玩msn~xd` 到左12點幾` 呀爸同姑媽去街市買野` 之後到左12點半左右` 叫埋我落去` 之後系到等班仆街` 討厭到咩咁`成班on撚9既` 之後搭的士去拜山` 去到之後`班on9仔系到玩` 大既又系細既又系` 痴撚線既`玩玩玩` 冇撚用`重要勁kai囉` 我就行開一二邊啦` 之後拜完`班on9仔上左黎我hm` 我俾人洗左去買野飲` 屌`佢地吾飲嫁咩` 叫我去買`痴嫁`? 之後重要我重一重咁拎7.5公升既野飲` 點撚樣拎呀`\ ___ / 之後拎刑返hm` 果班仆街仆街到入我rm囉` 都未見過班仆街咁仆街嫁` 好彩班仆街都知道自己仆街` 之後我就系rm啦` 點知班仆街又仆街` 仆仆下街走左入黎` 我果陣同koni傾緊電話` 對住班仆街咁仆街` 整到我都吾知點好` 到左6點幾` 班仆街仆走左囉`yeah`>v< 等左好奈`xd` 最憎見到咁多仆街咁仆街` 都吾明點解d仆街咁中2做仆街` 今日系咁打仆街`好彩我吾系班仆街` 呵呵`因為我系白痴的我`xd`>v< 之後到左夜晚` 又有條仆街`好仆街` 都吾知做咩佢咁仆街` 系到發我脾氣` 我屌9你呀` 你嘈9我`我都未撚嘈` 你重系到發我脾氣` 你痴撚線嫁`? 咪話我話` 我系吾玩針對呀` 點呀`吾gur呀` 我好撚怕呀`吹漲`>///< 今日真系多仆街` 吾知點解d仆街會咁仆街` 最憎某d仆街` ∼.∼.∼.∼.∼.∼ *冇 獎 遊 戲* 我今日講左幾多次仆街呢` 估下啦`xd` |
2007-04-13 11:48 PM
[ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]