`q0oza `Home `wR!te  bl0g `MEmBeR `L0gout
``{…} HURT S0 BAD   ..
 

 

10*04*2007*星期二

 

今日心情吾系咁好`-0-

好煩`好多野煩`

唉`好嬲呀`

一朝早又系幾百個電話打黎`

on9嫁`一早打黎`

你訓醒姐`我未呀`

打黎系到嘈嘈嘈`

嘈乜q姐`講左話吾聽囉`

阻撚住晒`-0-

最憎人左撚住我訓教`

之後冇啦啦`

又有條kai子系msn`

到屌9我`-0-

你要屌人`你去叫雞啦`

系msn到屌撚我做乜春`-0-

又吾系真系屌撚到我`-3-

只系呢2個on9仔都整到我想死`

今日系咪青山開放日`?

放晒d kai子出黎`-0-

之後同koni傾左陣電話`

開心返d`XD`>v<

不過呢`心情都重系mama`

好想打人`都吾撚知點解咁撚嬲`

好奈冇打咁多粗口囉`XD`-0-

發洩下`XDD`

我想死`哈哈`

死左吾洗系到對住d kai子`=0=

好撚煩`-0-

都吾知我前世系咪得罪過d kai子`

整到今世咁撚多d kai子系到嘈9我`-3-

吾講kai子啦`XD`

今日出左去一陣`xd`

吾講做左d乜啦`[秘密]>v<

之後又睇下電視玩下電腦`

同埋做下平時我吾會特登去做既功課`

因為真系嬲到pk`

要做返d野`整到自己冇咁嬲`xd`

哈哈`吾打囉`系bo`琴日d相重未整`=-=

遲d先整囉`冇心情`

開心返就post啦`xd`

送首歌詞俾某人`xd`

知吾知系邊個呢`?

估下啦`但冇獎既`XD`

歌曲:你好嗎?  歌手:鄧麗欣

 

活著便快樂
某某
暗戀我 應該
事實上我亦想過 
接受更加好過
不錯 尚有
幾個話很愛慕我
便有需要扮出雀躍
潛在的
陰影未過

永遠
孤單也不怕 是否使你驚訝
你到底有什麼好 逼得念掛
路過的 幾多位都不算差
全城朋友妒忌著我嗎 突然陌生化
我為何留下眼淚 懂嗎

妒忌著我什麼
說會
愛寵我 亂講也可
動力去認知我 卻話最喜歡我
戀愛 為了使晚上可抱著
刺激示威見太多
我愛的 偏偏

永遠
孤單也不怕 是否使你驚訝
你到底有什麼好 逼得念掛
路過的 幾多位都不算差
全城朋友妒忌著我嗎 突然陌生化
我為何留下眼淚 清楚嗎

你已經
娶了她嗎 掉得走記憶
但我始終
放不低 偏執有罪嗎
受了傷 傷口死不肯結疤
仍然迷信 終於等到她 遭你的欺詐
我仍然能被妒忌 真的嗎

 

 

∼.∼.∼.∼.∼.∼

post返d相先`

哈哈`XDXD`

 
 
 
 
 
 

好柒呀`留cm喔`

按個說字就得啦`

2007-04-10 10:23 PM

 [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 122 | »