|
10*04*2007*星期二 |
|
今日心情吾系咁好`-0- 好煩`好多野煩` 唉`好嬲呀` 一朝早又系幾百個電話打黎` on9嫁`一早打黎` 你訓醒姐`我未呀` 打黎系到嘈嘈嘈` 嘈乜q姐`講左話吾聽囉` 阻撚住晒`-0- 最憎人左撚住我訓教` 之後冇啦啦` 又有條kai子系msn` 到屌9我`-0- 你要屌人`你去叫雞啦` 系msn到屌撚我做乜春`-0- 又吾系真系屌撚到我`-3- 只系呢2個on9仔都整到我想死` 今日系咪青山開放日`? 放晒d kai子出黎`-0- 之後同koni傾左陣電話` 開心返d`XD`>v< 不過呢`心情都重系mama` 好想打人`都吾撚知點解咁撚嬲` 好奈冇打咁多粗口囉`XD`-0- 發洩下`XDD` 我想死`哈哈` 死左吾洗系到對住d kai子`=0= 好撚煩`-0- 都吾知我前世系咪得罪過d kai子` 整到今世咁撚多d kai子系到嘈9我`-3- 吾講kai子啦`XD` 今日出左去一陣`xd` 吾講做左d乜啦`[秘密]>v< 之後又睇下電視玩下電腦` 同埋做下平時我吾會特登去做既功課` 因為真系嬲到pk` 要做返d野`整到自己冇咁嬲`xd` 哈哈`吾打囉`系bo`琴日d相重未整`=-= 遲d先整囉`冇心情` 開心返就post啦`xd` 送首歌詞俾某人`xd` 知吾知系邊個呢`? 估下啦`但冇獎既`XD` 歌曲:你好嗎? 歌手:鄧麗欣
活著便快樂麼
∼.∼.∼.∼.∼.∼ post返d相先` 哈哈`XDXD` 好柒呀`留cm喔` 按個說字就得啦` |
2007-04-10 10:23 PM
[ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]