|
09*04*2007*星期一 |
|
又一日囉`今日5點幾先訓` 12點就起左身囉`xdd` 平時可能會再訓` 但今日吾知做咩訓吾著`-0- 系bo`我要尋既人已經尋到囉` thx`某個fd子` 講返訓吾著先` 唉`可能我太擔心某d事啦`-333- 我真系好驚會出事` 我吾想累埋佢` 自己有事就算`吾好累人` 點都好`我吾想有事` ∼.∼.∼.∼.∼.∼ 今日冇咩野做過` 悶到咩咁`-0- 睇左一陣書` 做左1小樣功課`-0- 同某人[知吾知系邊個]傾左個半鐘電話` 重傾得好hapi` 好似系分手後` 第一次傾電話傾得咁開心`>v< 吾想拍拖囉`傷得太深` 咩都吾想理`等閒傾下電話` 都吾錯`xdd` 但我想既`. . . [得幾個知`] 但我吾想既`就最好吾好出現系我眼前啦` 如果吾系我真系嬲`-^- kaka` 吾知點解有d掛住某幾個fd呢` 估下有邊個`? 11111111` 22222222` 33333333` 44444444` 55555555` 66666666` 77777777` 88888888` 99999999` 第一個`好令女既` 估吾估到`? 就系小儀啦` 哈哈`好奈冇見佢囉`[其實好似吾系好奈`] 11111111` 22222222` 33333333` 44444444` 55555555` 66666666` 77777777` 88888888` 99999999` 第二個`可愛既` 估吾估到`? 就系koni啦` 放假之前都人間蒸發左`xdd` 重有其他既`吾打咁多囉`xddd`~ ∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼ 今日有照相嫁` 重要一起身就影`-0- 但未整好喔` 整好先再加post啦`xdd` ∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼ 留cm子喔`xdd`thx` 按個說字就得啦`知道ma? 哈 . . .哈 . . . |
2007-04-09 10:17 PM
[ 訪客留言(22) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]