05*04*2007*星期四
死囉` 本人痴左線` 系凍冰冰既天氣下` 發熱` 吾系發燒bo`吾好吾會` 熱到著背心`-3- 重出汗`-0-'''' 睇相囉` 人仔` 餅餅` 加左相`
2007-04-06 06:48 AM
[ 訪客留言(23) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]