29*03*2007*星期四
一個二個都出賣我` 我真系吾知` 我有咩錯` 做咩你地` 一個二個` 都出賣我呀` 一個呀軒` 一個呀惠` 心淡啦` 對你地再冇感覺` 失望` 對你地冇野再好講` 喊都冇謂` 打黎都冇用`
一個二個都出賣我`
我真系吾知`
我有咩錯`
做咩你地`
一個二個`
都出賣我呀`
一個呀軒`
一個呀惠`
心淡啦`
對你地再冇感覺`
失望`
對你地冇野再好講`
喊都冇謂`
打黎都冇用`
2007-03-29 09:41 PM
[ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]