|
04*04*2007*星期三 |
|
今日朝早`未起身` 有10幾個電話打黎` 都痴痴地既`個個都咁早起身`.^. 又吾系吾知我呢d要訓12個鐘既` 之後太眼訓`又再訓左` 到左好似1點到` 無啦啦俾呀媽叫醒左` 佢話佢好肚餓`叫我吾好再訓` 唉`眼訓既我`當然吾想起身啦` 但最後`都系俾佢整到起左身` 到左2點幾`就落左m記食野` 食吾晒`食到差d嘔`-3- 食飽飽就落左一樓` 有書展喔`八五折` 媽仔買左本書俾我` 呵呵`開心也` 之後佢話要等埋細細` 咁就返左屋企` 之後`我就系到上網啦` 點知`佢話要落街買野` 之前過左幾分鐘` 佢無啦啦返左黎`都未入門口` 就系到講'你同人打交黎呀`成身都血`' 我吾知咩事啦` 原來`細細流鼻血` 流到成身都系`難怪佢咁啦` 之後又去左買野`到左6點幾到` 我地就搭車出去黃埔` 一落到樓`見到doluc同zaffion` 佢地睇我吾到`佢地好似系到玩緊`-0- 我諗起之前某d日子` 之後就去搭車車囉` 到左黃埔`又系到食食食` 食完`就行去搭14號` 一路行`我發現` 好多鋪頭都有一個字` 我好自然又諗起佢` 唉`想吾諗` 但佢個名既一隻字` 就點到系我面前出現` ∼.∼.∼.∼.∼.∼ 我諗起之前既日子` 原來又真系幾得意` 又真系幾開心` 原來有人錫有人愛真系好開心` 依家`我明啦` 原來小氣,自私既系我` 一直都系我而吾系你` 原來果陣你真系好錫我` 咩都就晒我` 但我就系咪都發脾氣` 原來一個人系拍拖其間` 會因為一d好小既事而嬲` 但果d事`系冇拍拖果陣`就吾會嬲` 真系估吾到`經一事`長一智` 估吾到你教左我呢樣野` 之前每日`有人同我好白痴咁玩` 有人等我放學`有人陪我` 有人錫我`有人愛我`等等` 果陣就覺得冇咩特別` 但依家` 我覺得原來有人做d咁既野比我` 會系好開心既` 但原來傷`有好多都系我傷你` 而你只傷過我2次` 一次系你同....... 一次系分手` 其他既`都冇咩好嬲` 可以系因為果2次` 我系喊得最多既` 我好少會為左d咁少既事而喊咁多次` 但原來你教左我好多野` 可能我真系應該改下` 但我最起碼` 已經改左我認為最吾好既2樣` 吾知你又知吾知呢` 系呢10日`我覺得我變左` 吾單只我覺得`重有其他人都覺得` 有時人地激我`我都冷靜左` 買野`都睇下有冇用` 甚至連粗口都講少左`等等` 系你令我改變既`你吾系傷我` 依家`我一切都開始諗通` 但我仍然後悔...... 但你系我心入面` 都重系一個100%好既人` 你冇真正傷過我` 你俾我既一直都系開心` 我吾想喊啦`我想開心返` 我想同doluc 佢地做返fd` 但何展曦`真系好難` 佢真系好吾gur我`好吾like我` 但我都對佢冇咩野`落左d火lu` 而我同何麗霞都做返fd` 咁樣`你會吾會整到我開心返?` 我已經用晒方法啦` 得就得吾得就吾得` 吾好怪我`我自信心真系吾多`>...< ∼.∼.∼.∼.∼.∼ 之後就搭車啦` 上左車`有個先生飲大左` 系到嘔`好臭`-..0..- d人一個又一個落晒去` 之後我系到笑`呵呵`都吾知笑咩` 之後就同司機講啦` 司機就話系咪真系咁臭?` 之後我地就話你望上去睇下就知` 之後佢話佢嘔到佢都睇吾到` 我地重見到個windows` 有野流落黎`諗起都吾開胃` 唉吾講啦`-..0..- 返到屋企`就睇電視啦` 無啦啦`俾貓貓x左`痛到我死` 依家重紅左`嗚嗚`=^= 吾`系咁多lu` ----- 分 格 線 ----- ''|●,我的 野 蠻 . . 我的 任 性*))只有 你 接 受|”___ **_怕 )) 寂 寞 //..更怕 . .失 去*,,|||]] ||]▋常對你 (( 說 謊 ..不想你 擔 心﹍\/\* *﹢×°"* 喊完後又有咩用〞!!Xx ,, *.. ...]〕)命運叫我只懂喜歡你,, ,,, ,,_ __' `!`';[我哭過但未算心碎]*!\ |
2007-04-05 03:52 AM
[ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]