`q0oza `Home `wR!te  bl0g `MEmBeR `L0gout
``{…} HURT S0 BAD   ..
 

 

04*04*2007*星期三

 

今日朝早`未起身`

有10幾個電話打黎`

都痴痴地既`個個都咁早起身`.^.

又吾系吾知我呢d要訓12個鐘既`

之後太眼訓`又再訓左`

到左好似1點到`

無啦啦俾呀媽叫醒左`

佢話佢好肚餓`叫我吾好再訓`

唉`眼訓既我`當然吾想起身啦`

但最後`都系俾佢整到起左身`

到左2點幾`就落左m記食野`

食吾晒`食到差d嘔`-3-

食飽飽就落左一樓`

有書展喔`八五折`

媽仔買左本書俾我`

呵呵`開心也`

之後佢話要等埋細細`

咁就返左屋企`

之後`我就系到上網啦`

點知`佢話要落街買野`

之前過左幾分鐘`

佢無啦啦返左黎`都未入門口`

就系到講'你同人打交黎呀`成身都血`'

我吾知咩事啦`

原來`細細流鼻血`

流到成身都系`難怪佢咁啦`

之後又去左買野`到左6點幾到`

我地就搭車出去黃埔`

一落到樓`見到doluc同zaffion`

佢地睇我吾到`佢地好似系到玩緊`-0-

我諗起之前某d日子`

之後就去搭車車囉`

到左黃埔`又系到食食食`

食完`就行去搭14號`

一路行`我發現`

好多鋪頭都有一個字`

我好自然又諗起佢`

唉`想吾諗`

但佢個名既一隻字`

就點到系我面前出現`

∼.∼.∼.∼.∼.∼

我諗起之前既日子`

原來又真系幾得意`

又真系幾開心`

原來有人錫有人愛真系好開心`

依家`我明啦`

原來小氣,自私既系我`

一直都系我而吾系你`

原來果陣你真系好錫我`

咩都就晒我`

但我就系咪都發脾氣`

原來一個人系拍拖其間`

會因為一d好小既事而嬲`

但果d事`系冇拍拖果陣`就吾會嬲`

真系估吾到`經一事`長一智`

估吾到你教左我呢樣野`

之前每日`有人同我好白痴咁玩`

有人等我放學`有人陪我`

有人錫我`有人愛我`等等`

果陣就覺得冇咩特別`

但依家`

我覺得原來有人做d咁既野比我`

會系好開心既`

但原來傷`有好多都系我傷你`

而你只傷過我2次`

一次系你同.......

一次系分手`

其他既`都冇咩好嬲`

可以系因為果2次`

我系喊得最多既`

我好少會為左d咁少既事而喊咁多次`

但原來你教左我好多野`

可能我真系應該改下`

但我最起碼`

已經改左我認為最吾好既2樣`

吾知你又知吾知呢`

系呢10日`我覺得我變左`

吾單只我覺得`重有其他人都覺得`

有時人地激我`我都冷靜左`

買野`都睇下有冇用`

甚至連粗口都講少左`等等`

系你令我改變既`你吾系傷我`

依家`我一切都開始諗通`

但我仍然後悔......

但你系我心入面`

都重系一個100%好既人`

你冇真正傷過我`

你俾我既一直都系開心`

我吾想喊啦`我想開心返`

我想同doluc 佢地做返fd`

但何展曦`真系好難`

佢真系好吾gur我`好吾like我`

但我都對佢冇咩野`落左d火lu`

而我同何麗霞都做返fd`

咁樣`你會吾會整到我開心返?`

我已經用晒方法啦`

得就得吾得就吾得`

吾好怪我`我自信心真系吾多`>...<

∼.∼.∼.∼.∼.∼

之後就搭車啦`

上左車`有個先生飲大左`

系到嘔`好臭`-..0..-

d人一個又一個落晒去`

之後我系到笑`呵呵`都吾知笑咩`

之後就同司機講啦`

司機就話系咪真系咁臭?`

之後我地就話你望上去睇下就知`

之後佢話佢嘔到佢都睇吾到`

我地重見到個windows`

有野流落黎`諗起都吾開胃`

唉吾講啦`-..0..-

返到屋企`就睇電視啦`

無啦啦`俾貓貓x左`痛到我死`

依家重紅左`嗚嗚`=^=

吾`系咁多lu`

----- 分 格 線 -----

''|●,我的 野  蠻 . . 我的 任  性*))只有 你 接  受|”___

**_怕 )) 寂     寞 //..更怕   . .失   去*,,|||]]

||]▋常對你 (( 說  謊 ..不想你   擔    心﹍\/\*

*﹢×°"* 喊完後又有咩用〞!!Xx

 ,, *.. ...]〕)命運叫我只懂喜歡你,, ,,,

,,_ __' `!`';[我哭過但未算心碎]*!\

2007-04-05 03:52 AM

 [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



« | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | ... | 122 | »