|
14*04*2007*星期六 |
|
今日傻下傻咁又過一日囉`xd`>v< 今日一早又起左身` 其實都吾早囉`11點`xd`-0- 之後用左一陣電腦` 哈哈`跟住就沖白白`xd`>c< 沖完就吹頭啦`次次都系咁`-0- 吹完就汁hm`kaka` 因為好多書喔`xd`>v< 其間傾左幾次電話啦` 之後軒上左黎`做功課`xd` 又玩下咁啦`..... 總之就傻傻下咁啦`[我話我`]-0- 之後到左5點就送走左佢囉`>< 今日我好乖喔` 冇出街`xddd`1蚊都冇用過` 最好既系`我肚餓都冇去買野食`>v< 到左夜晚` 我就系到做功課`吾識做`-0- 之後做做下`覺得眼訓` 就訓左lu~>w< 到左11點又起身`kaka~ 重食左湯圓`食食下` 電話響`>< 邊個呢`? 吾話你地知`xd` 之後傾左陣`就88囉` 今晚又要通頂囉` 呃`不過吾系玩` 系做功課喔`系咪好乖呢`? 因為我重有好多未做呀`>^< 吾打咁多囉`xd` 講返琴日個答案` 知吾知有幾多個`?xd 其實系有26個呀` 第1位可愛得意既答中者系koni`xd~ 講完啦`記住留cm喔`xd` 按個說字就得囉`>v< |
2007-04-15 12:25 AM
[ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]