|
17*04*2007*星期二 |
|
琴日冇打blog喔` 今日打返先`xd` 因為前晚冇訓又要返學` 放左學返到hm`同死左冇分別`-0- ∼.∼.∼.∼.∼.∼ 7月16號`xd 今日好黑仔`一返學就見到某個小子`[吾打粗口`>v<] 之後上去407啦` 上到第3堂`ms lee冇返` 之後`張xx黎代堂` 佢都痴撚線既`一入黎` 就系到嘈嘈嘈`講左一陣廢話` 就話我頭髮d陰太長又吾紮果d啦` 咁小儀就俾夾我啦` 之後又話我前面d陰吾得` 我心諗冇過眼眉`-0- 我就話我吾系平陰既都冇眼眉` 之後佢吾知系到講咩啦`都冇撚聽` 無啦啦又話我耳環吾得` 我勁無奈囉`我d頭髮又關你事`? 你顧店自己先啦`自己個頭7到咩咁`嘈乜q`-0- 之後又叫我去登記` 我心諗`我系吾去呀` 點呀`殺左我呀苯`我好驚呀`-v- 之後我第2小息冇去登記`XD` 之後無無奈奈又過一日` ∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼ 7月17號`今日啦`>v< 今日6點8先起身` 吾記得打俾軒呀`>^< 之後去左沖涼`吹頭` 吹吹下醒起`吾記得左打`-v- 就勁快咁打俾佢啦` 原來佢重未起身`>^< 最衰都系我啦`吾記得左打俾佢` 整到咁遲先叫佢起身`sor` 好彩佢冇遲到姐` kaka`我返到學校上完407` 落返去`見到佢`>v< 巧hapi`呵呵`>v< 掛死住囉`XD` 之後打鐘`排隊` 今日冇俾ms話裙短`-0- 但俾佢話頭髮`-...- 之後葉sir俾左張野我`叫我去復檢` 原來張xx佢講左` 不過重好`因為俾ms chu講一講` 我整好晒d頭髮`冇耳環`xd` 佢吹我吾漲`xd` 之後就冇事啦` 完左早會上到407` 掉位`-0- 掉左去第4行`第2個`-0- 謙仔坐後面`真可憐` 某條8po有住得近謙仔wo` 溝佢就吾好啦` k會嬲嬲嫁`>^< 之後就音樂堂`又系到唱歌` 不過音樂堂吾系唱歌咁做咩`-0- 之後又排位啦` 我企第2行中間`xd` 之後小息啦`小息之後數學` 系到對答案`教左少少書` 之後又小息` 但我吾記得做左d咩`-0- 只系知`見到軒姐`>v< 之後上I.S同中史` 悶到嘔`真系可憐` 之後食LUNCH` 我冇咩點食`我吾可以肥` 我吾要比吾上某人`rvr 之後koni返左黎`hapi` 成個lunch同koni`kayi`妍一齊`xd 之後系到玩玩玩`>v< 之後吾見左班仔` 去左4樓`佢地吾系到`吾知去左邊` 之後去左3樓`妍要還書` 之後打鐘`我地上去4樓` 一上到去`見到軒仔`>v< 好好好hapi`頭先吾見左佢` 依家咁都見到`同佢講左幾句` 就入407囉` 之後上中文` 悶到我差d訓左`不過都訓訓地嫁啦`-0- 上完中文就英文啦` 本身諗住吾洗上` 點知`又系條8po代堂` 又吾俾人做功課` 系到教書`我心諗`ms lee教得好過你多多聲` 之後就拔尖果d啦` 到左咁上下放學` 我同軒仔去左將軍澳體育館` 佢打球`XD`型爆`>v< 之後打完林sir問我做咩陪人黎打球呀`? 我吾記得我答左d咩` 之後就走啦` 走到出去同zaffion講講下` 林sir走左出黎講` 你地吾好去街果d啦`之後佢地其他人系到講` 無奈囉`之後走lu` 軒送到我去mtr` 我就返hm囉` 返到去軒叫我打俾佢` 同佢傾左陣`就食飯` 之後... 眼訓囉`打住咁多先啦~>v< ∼.∼.∼.∼.∼.∼ ♥-[*::] 我 愛 你 , , 不 想 再 失 去 你 !♥!|°` |
2007-04-17 08:25 PM
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]