`q0oza `Home `wR!te  bl0g `MEmBeR `L0gout
``{…} HURT S0 BAD   ..
 

 

17*04*2007*星期二

 

琴日冇打blog喔`

今日打返先`xd`

因為前晚冇訓又要返學`

放左學返到hm`同死左冇分別`-0-

∼.∼.∼.∼.∼.∼

7月16號`xd

今日好黑仔`一返學就見到某個小子`[吾打粗口`>v<]

之後上去407啦`

上到第3堂`ms lee冇返`

之後`張xx黎代堂`

佢都痴撚線既`一入黎`

就系到嘈嘈嘈`講左一陣廢話`

就話我頭髮d陰太長又吾紮果d啦`

咁小儀就俾夾我啦`

之後又話我前面d陰吾得`

我心諗冇過眼眉`-0-

我就話我吾系平陰既都冇眼眉`

之後佢吾知系到講咩啦`都冇撚聽`

無啦啦又話我耳環吾得`

我勁無奈囉`我d頭髮又關你事`?

你顧店自己先啦`自己個頭7到咩咁`嘈乜q`-0-

之後又叫我去登記`

我心諗`我系吾去呀`

點呀`殺左我呀苯`我好驚呀`-v-

之後我第2小息冇去登記`XD`

之後無無奈奈又過一日`

∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼

7月17號`今日啦`>v<

今日6點8先起身`

吾記得打俾軒呀`>^<

之後去左沖涼`吹頭`

吹吹下醒起`吾記得左打`-v-

就勁快咁打俾佢啦`

原來佢重未起身`>^<

最衰都系我啦`吾記得左打俾佢`

整到咁遲先叫佢起身`sor`

好彩佢冇遲到姐`

kaka`我返到學校上完407`

落返去`見到佢`>v<

巧hapi`呵呵`>v<

掛死住囉`XD`

之後打鐘`排隊`

今日冇俾ms話裙短`-0-

但俾佢話頭髮`-...-

之後葉sir俾左張野我`叫我去復檢`

原來張xx佢講左`

不過重好`因為俾ms chu講一講`

我整好晒d頭髮`冇耳環`xd`

佢吹我吾漲`xd`

之後就冇事啦`

完左早會上到407`

掉位`-0-

掉左去第4行`第2個`-0-

謙仔坐後面`真可憐`

某條8po有住得近謙仔wo`

溝佢就吾好啦`

k會嬲嬲嫁`>^<

之後就音樂堂`又系到唱歌`

不過音樂堂吾系唱歌咁做咩`-0-

之後又排位啦`

我企第2行中間`xd`

之後小息啦`小息之後數學`

系到對答案`教左少少書`

之後又小息`

但我吾記得做左d咩`-0-

只系知`見到軒姐`>v<

之後上I.S同中史`

悶到嘔`真系可憐`

之後食LUNCH`

我冇咩點食`我吾可以肥`

我吾要比吾上某人`rvr

之後koni返左黎`hapi`

成個lunch同koni`kayi`妍一齊`xd

之後系到玩玩玩`>v<

之後吾見左班仔`

去左4樓`佢地吾系到`吾知去左邊`

之後去左3樓`妍要還書`

之後打鐘`我地上去4樓`

一上到去`見到軒仔`>v<

好好好hapi`頭先吾見左佢`

依家咁都見到`同佢講左幾句`

就入407囉`

之後上中文`

悶到我差d訓左`不過都訓訓地嫁啦`-0-

上完中文就英文啦`

本身諗住吾洗上`

點知`又系條8po代堂`

又吾俾人做功課`

系到教書`我心諗`ms lee教得好過你多多聲`

之後就拔尖果d啦`

到左咁上下放學`

我同軒仔去左將軍澳體育館`

佢打球`XD`型爆`>v<

之後打完林sir問我做咩陪人黎打球呀`?

我吾記得我答左d咩`

之後就走啦`

走到出去同zaffion講講下`

林sir走左出黎講`

你地吾好去街果d啦`之後佢地其他人系到講`

無奈囉`之後走lu`

軒送到我去mtr`

我就返hm囉`

返到去軒叫我打俾佢`

同佢傾左陣`就食飯`

之後...

眼訓囉`打住咁多先啦~>v<

∼.∼.∼.∼.∼.∼

♥-[*::] 我 愛 你 , , 不 想 再 失 去 你 !♥!|°`

2007-04-17 08:25 PM

 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 122 | »