|
19*04*2007*星期四 |
|
呵呵`今日系學校打blog` xdd`>v< 依家7點啦`好肚餓` 但我答應左軒仔吾食咁多野`>< 我好乖嫁`如果吾系佢吾錫我嫁~>^< 今日上堂`都好乖姐` 冇訓教`xdd`>v< 之後上英文有個代課ms` 好7嫁`今日講講下書`流口水`-0- 勁無奈囉`... 之後又呢樣果樣` 都系ms lee好d` 4日冇見ms lee啦` 希望佢冇事啦` 之後數學用左黎對答案` 之後數學拔尖拔左1個半鐘` 我同吳xx系咁系到做`xd` 之後就等ms lee 整專研` 整到咁上下`我落左去` 見到王志豪`佢話軒好似走左`-0- 之後我就打俾軒` 原來真系返左去`-0- 好無奈`,,, 做咩咁早返左去`嗚嗚`>^< 我掛住佢ma~>< 之後上返去`幫俞秀玲打字` 之後又幫孔敏惠打野` 其間傾左陣電話`>v< 呵呵`ms 俾既` 之後整到7點幾先有得返hm` 系mtr見到師兄`咁岩`-0- 聽日音樂比賽` 我地1A吾可以差過1E嫁` 1A is the best~>v< ∼.∼.∼.∼.∼.∼ 4月18號`-0- 又系訓左教`今日打返` 上左P.E堂`好累呀` 今日跑圈`12個大圈` 我諗等於小學既12x2x(0.5x12)咁多個` 跑得勁慢`-0- 跑13:28`真可憐` 跑完重差d仆左系到` 暈到咩咁`最憎跑咁長既路` 之後又冇埋小息` 不過系小息`見到軒`>v< 完左小息`用左幾mins換衫衫` 之後上去上堂`勁累囉` 行吾到上去`-0- 拉住條樓梯黎行`... 勁無奈囉` 之後就上堂`發下夢咁` 放左學`睇軒仔打球` 婷陪我`koni個衰妹`去左打球` 吾理我`-^- 之後去左m記`koni系到食野` 我冇食野`好乖呢`>v< 之後軒系到整我` 好衰嫁`>///< 之後佢送我地去mtr` 走之前重錫左佢`>v< 不過好多口水`-0- 哈哈`不過又幾hapi既` 軒軒軒...XD ∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼ 打完囉`留cm`xdd 按說字就得啦` |
2007-04-19 07:10 PM
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]