`q0oza `Home `wR!te  bl0g `MEmBeR `L0gout
``{…} HURT S0 BAD   ..
 

 

19*04*2007*星期四

 

呵呵`今日系學校打blog`

xdd`>v<

依家7點啦`好肚餓`

但我答應左軒仔吾食咁多野`><

我好乖嫁`如果吾系佢吾錫我嫁~>^<

今日上堂`都好乖姐`

冇訓教`xdd`>v<

之後上英文有個代課ms`

好7嫁`今日講講下書`流口水`-0-

勁無奈囉`...

之後又呢樣果樣`

都系ms lee好d`

4日冇見ms lee啦`

希望佢冇事啦`

之後數學用左黎對答案`

之後數學拔尖拔左1個半鐘`

我同吳xx系咁系到做`xd`

之後就等ms lee 整專研`

整到咁上下`我落左去`

見到王志豪`佢話軒好似走左`-0-

之後我就打俾軒`

原來真系返左去`-0-

好無奈`,,,

做咩咁早返左去`嗚嗚`>^<

我掛住佢ma~><

之後上返去`幫俞秀玲打字`

之後又幫孔敏惠打野`

其間傾左陣電話`>v<

呵呵`ms 俾既`

之後整到7點幾先有得返hm`

系mtr見到師兄`咁岩`-0-

聽日音樂比賽`

我地1A吾可以差過1E嫁`

1A is the best~>v<

∼.∼.∼.∼.∼.∼

4月18號`-0-

又系訓左教`今日打返`

上左P.E堂`好累呀`

今日跑圈`12個大圈`

我諗等於小學既12x2x(0.5x12)咁多個`

跑得勁慢`-0-

跑13:28`真可憐`

跑完重差d仆左系到`

暈到咩咁`最憎跑咁長既路`

之後又冇埋小息`

不過系小息`見到軒`>v<

完左小息`用左幾mins換衫衫`

之後上去上堂`勁累囉`

行吾到上去`-0-

拉住條樓梯黎行`...

勁無奈囉`

之後就上堂`發下夢咁`

放左學`睇軒仔打球`

婷陪我`koni個衰妹`去左打球`

吾理我`-^-

之後去左m記`koni系到食野`

我冇食野`好乖呢`>v<

之後軒系到整我`

好衰嫁`>///<

之後佢送我地去mtr`

走之前重錫左佢`>v<

不過好多口水`-0-

哈哈`不過又幾hapi既`

軒軒軒...XD

∼.∼.∼.∼.∼.∼.∼

打完囉`留cm`xdd

按說字就得啦`

2007-04-19 07:10 PM

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 122 | »