|
20*05*2007*星期日 |
|
520牙` 哈哈` 琴日呆左半日` 4點到`同軒去左九龍灣` 之後去apm睇戲` 睇心中有鬼` 一開始都好多人驚`*/\* 睇睇下就冇咁驚lu` 之後行左去食雪糕` 好凍`不過好味牙` 行多陣就番hm` 今日就系hm` 吾出街牙`好乖`/\/\ 做功課`不過2,3果陣開吾到機`-/\- 點整都開吾到` 之後傾左陣電話` 傾完再整就開到lu` kaka`勁多人系msn sd d 吾知咩俾我`-333- 夜lu`訓教豬`/\/\ 傻 豬 艾 傻 瓜 ` 軒 ` 我 愛 你 牙` 快 快 樂 樂 ` /\/\ |
2007-05-21 01:56 AM
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]