`q0oza `Home `wR!te  bl0g `MEmBeR `L0gout
``{…} HURT S0 BAD   ..
 

 

20*05*2007*星期日

 

520牙`

哈哈`

琴日呆左半日`

4點到`同軒去左九龍灣`

之後去apm睇戲`

睇心中有鬼`

一開始都好多人驚`*/\*

睇睇下就冇咁驚lu`

之後行左去食雪糕`

好凍`不過好味牙`

行多陣就番hm`

今日就系hm`

吾出街牙`好乖`/\/\

做功課`不過2,3果陣開吾到機`-/\-

點整都開吾到`

之後傾左陣電話`

傾完再整就開到lu`

kaka`勁多人系msn sd d 吾知咩俾我`-333-

夜lu`訓教豬`/\/\

傻 豬 艾 傻 瓜 `

軒 ` 我 愛 你 牙`

快 快 樂 樂 ` /\/\

2007-05-21 01:56 AM

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 122 | »