|
30*04*2007*星期一 |
|
28/4`冇打blog喔`今日打返`xd` 去左醫院探牙公` 佢止左血囉`太好啦`>v< 止左27個鐘`-0- 客到我咩咁`... 之後去左同kayi,立哥哥食野` 食到好飽`之後行左落mk` 買左隻錶`白色既`幾令` 但買既原因系因為今日冇帶錶`-0- 真系俾kayi激死`=-='' 之後睇電話`睇到部LG機` 銀色`勁型囉`不過冇咩功能`得個樣`-0- 之後行左落旺中`行到6點到返hm` 搭小巴`一上車`有條kai系到啤住我` 我心諗`我今日冇咩問題` 佢啤d咩`-0- 之後系開車之後就勁傾電話` 傾到落車都吾收線`>< 行到屋企落下先收` 之後就食飯`上左陣網` 就去左畫畫`參加比賽`xd` 系到扮小學生`-0- 畫到2點幾`就玩電腦` 到左4點就`zzzzz囉`>v< ∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼ 今日運動會`悶到咩咁`-0- 一早起身`死去沖涼` 之後吹頭果d啦` 7點出門口`同agnes一齊搭車` 之後去左7仔買野` 之後就返學校` 返到學校冇奈`就排隊上車果d啦` 悶到仆街`系車傾左陣電話` 之後就傾計`咁就落車啦` 之後就勁無奈`俾人打`-0- 痛到咩咁`唉`吾講果d啦` 放左學去左m記`之後搭車返hm` 返到hm`訓教`XD 之後6點幾送走軒仔` 就用電腦`傾電話` 之後kayi sd 晒d相俾我` 我收得返之後整壁報d相` hapi~=] 咁又過左一日啦`-0- 不過聽日吾洗返學`xd` 好yeah~=] |
2007-05-01 01:15 AM
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]