`q0oza `Home `wR!te  bl0g `MEmBeR `L0gout
``{…} HURT S0 BAD   ..
 

 

30*04*2007*星期一

 

28/4`冇打blog喔`今日打返`xd`

去左醫院探牙公`

佢止左血囉`太好啦`>v<

止左27個鐘`-0-

客到我咩咁`...

之後去左同kayi,立哥哥食野`

食到好飽`之後行左落mk`

買左隻錶`白色既`幾令`

但買既原因系因為今日冇帶錶`-0-

真系俾kayi激死`=-=''

之後睇電話`睇到部LG機`

銀色`勁型囉`不過冇咩功能`得個樣`-0-

之後行左落旺中`行到6點到返hm`

搭小巴`一上車`有條kai系到啤住我`

我心諗`我今日冇咩問題`

佢啤d咩`-0-

之後系開車之後就勁傾電話`

傾到落車都吾收線`><

行到屋企落下先收`

之後就食飯`上左陣網`

就去左畫畫`參加比賽`xd`

系到扮小學生`-0-

畫到2點幾`就玩電腦`

到左4點就`zzzzz囉`>v<

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

今日運動會`悶到咩咁`-0-

一早起身`死去沖涼`

之後吹頭果d啦`

7點出門口`同agnes一齊搭車`

之後去左7仔買野`

之後就返學校`

返到學校冇奈`就排隊上車果d啦`

悶到仆街`系車傾左陣電話`

之後就傾計`咁就落車啦`

之後就勁無奈`俾人打`-0-

痛到咩咁`唉`吾講果d啦`

放左學去左m記`之後搭車返hm`

返到hm`訓教`XD

之後6點幾送走軒仔`

就用電腦`傾電話`

之後kayi sd 晒d相俾我`

我收得返之後整壁報d相`

hapi~=]

咁又過左一日啦`-0-

不過聽日吾洗返學`xd`

好yeah~=]

2007-05-01 01:15 AM

 [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 122 | »