`q0oza `Home `wR!te  bl0g `MEmBeR `L0gout
``{…} HURT S0 BAD   ..
 

 

13*06*2007*星期三

 

DAY 187*半年多5天`

今日起左身`手腳好快`

整到早左成個字番到學校`-v-

番到去溫家政`不過*      溫吾入腦`*/\*

之後去早會`早會完左`吾見軒仔牙`

好驚牙`好彩佢都最後都番左黎姐`=)

考家政果陣`好難好難`    差吾多冇題識* -v-

之後小息`     系課室都hea`打鐘前果幾分鐘`

出左去同軒仔打交`=c=

之後考ENG L+W *  好可憐囉`

MS S!N 監考`唉 .....

佢系到嘈嘈嘈`好煩`   又吾俾人訓教`-v-

11:40* 放學`   番hm拎伴我啟航 `牙SIR話系12:30番到去`

我番到hm`玩左陣貓貓`*\/*

成1點先番到去`之後去左美食廣場`食m記`-v-

食飽飽就去TKO MTR 搭車車`

去到月台`軒仔行左去寶林果邊`我行北角果邊`

有幾條仔系到講我`好怕牙`我行得勁快閃人`

佢地重話咩行得咁快`-v-

之後同番軒仔一齊`去左佢hm`

整左陣電腦`我就訓教`佢打機`-v-

一訓就訓到6點`-0-

之後同佢玩`整到我成日都書`*/\*

之後到左8點幾9點`就番hm`

一落到去行到大半` . . . 落大雨`     濕左3成`-v-

軒仔送到我去油塘MTR就走左拉`-^-

掛住佢* XD =)

聽日吾洗番學`HAp!`

2007-06-13 10:46 PM

 [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 122 | »