|
13*06*2007*星期三 |
|
DAY 187*半年多5天` 今日起左身`手腳好快` 整到早左成個字番到學校`-v- 番到去溫家政`不過* 溫吾入腦`*/\* 之後去早會`早會完左`吾見軒仔牙` 好驚牙`好彩佢都最後都番左黎姐`=) 考家政果陣`好難好難` 差吾多冇題識* -v- 之後小息` 系課室都hea`打鐘前果幾分鐘` 出左去同軒仔打交`=c= 之後考ENG L+W * 好可憐囉` MS S!N 監考`唉 ..... 佢系到嘈嘈嘈`好煩` 又吾俾人訓教`-v- 11:40* 放學` 番hm拎伴我啟航 `牙SIR話系12:30番到去` 我番到hm`玩左陣貓貓`*\/* 成1點先番到去`之後去左美食廣場`食m記`-v- 食飽飽就去TKO MTR 搭車車` 去到月台`軒仔行左去寶林果邊`我行北角果邊` 有幾條仔系到講我`好怕牙`我行得勁快閃人` 佢地重話咩行得咁快`-v- 之後同番軒仔一齊`去左佢hm` 整左陣電腦`我就訓教`佢打機`-v- 一訓就訓到6點`-0- 之後同佢玩`整到我成日都書`*/\* 之後到左8點幾9點`就番hm` 一落到去行到大半` . . . 落大雨` 濕左3成`-v- 軒仔送到我去油塘MTR就走左拉`-^- 掛住佢* XD =) 聽日吾洗番學`HAp!` |
2007-06-13 10:46 PM
[ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]