|
12*06*2007*星期二 |
|
今日開始考試拉`=) 第一科系地理` 呵呵`我中勁果科`-v- 之後中文聆聽+作文` 我諗一定抄晒嫁拉`-0- 聽日就家政`英文聆聽+作文` 我諗冇事掛`-v- um...今日放左學`去左耶林閤` 個經理問6個位得吾得` 我話吾得`點知`=v='' 有個胖仔搭傘`話8個人可以坐6個位` 佢咩料牙`? 態度又吾好wo`-v- 之後我咪話你坐到既我地咪坐囉` 之後搵個女經理問佢咩名` XD'投訴佢`之後牙雪講左句得未` 條友指住牙雪黎鬧` 以為系牙雪投訴佢` 我咪系到嘈囉`-v- 佢冇撚野牙`6個位坐8個人? 0n 9既`重要系搭傘wo` 態度又吾好`尼家我系客定系你系客牙`? 我同經理講野又關你事`? 之後佢地食野`我飲野` 吾肚餓`$18大元`-v- 之後去heihei去TKO MTR`' 就番hm拉`番到hm傾左陣電話` 就訓教教拉`熊貓眼大過個籃球拉`-v- 訓醒就又傾電話`-v- 之後溫書`我好乖嫁`=) 一路玩msn`一路溫`-v- 留cm子拉`=) 上次有30幾個`呵呵`thz 留左既fd子`=) |
2007-06-12 09:18 PM
[ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]