|
09*07*2007*星期一 |
|
嘩'好奈冇打BLOG拉'' 上吾到網牙''IT S0 BAD !; 不過尼幾日好開心牙'' 今日一早去左聽英文音樂劇;; D女好得意牙''我地系到搵邊個系邊個''XDD'' :) 不過D英文有D聽吾明''HEHE* 之後去左松花江到食野'' 好平炸''$20 XDD :] 食飽飽''就諗有咩做拉'' 之後話去石灘''XD'' 就分頭行事'DOLUC*雪雪*曦曦* 就去DOLUC HM先' 牙惠'肥敏'就去我HM'' 之後佢地就系到玩貓貓拉'' 玩到咁上下'DOLUC佢地都上埋黎' 好熱鬧牙''再過多陣' 我落MTR帶埋ZAFFION同小肥幸上去'' 個個都系到玩''好似開P咁' 曦曦*DOLUC*雪雪一開始就玩整頭髮' ZAFFION同小肥幸玩PSP' P.S.原來有人打機好水皮嫁''XDD :] 牙惠同敏敏玩貓貓'' 之後玩到咁上下''差吾多個個都整頭髮'' 我拉'曦曦拉'DOLUC'幫ZAFFION整個頭'' 哈哈..好得意牙'ZAFFION都吾知我地系到玩佢':] 玩到咁上下3點幾4點就去石灘拉' 去到石灘發生左一件好好笑既事''XD P.S.心知就得嫁拉''XD 之後我地系到玩拉傾計拉''等等'' 之後就閃人拉'':) 番到我HM拎番D野'就送客拉''XD 牙惠同敏敏搭MTR;冇送佢地*SOR' 同左ZAFFION'小肥幸'曦曦'DOLUC行'' 一齊去左買野飲'' 之後ZAFFION'小肥幸'曦曦'就搭的的走人拉'' 我同DOLUC就各自番HM拉=) 番到HM熱到咩咁''- -' 吾知點解好想番學''XDD 好掛住爸爸牙''葉SIR!:) 最後幾日拉''好珍惜牙'' 2006-2007 1A IS THE BEST! 永遠系我心入面都系;; :) 哈哈''ZAFFION好可愛牙''XDD 小肥幸打機''XD 肥敏''XD;;好白痴牙; 行去果陣''估下系邊4個'':) 呵呵''2個傻佬'' 鯉魚門'' :] 3個令女'' 估下牙雪咩事'? ZAFFION個眼神好型牙' |
2007-07-09 09:14 PM
[ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]