|
12*07*2007*星期四 |
|
尼2日都系做差吾多既野;; 琴日去左ZAFFINO屋企'' 佢細佬好可愛牙;; 佢地系到打牌'' 小肥幸同ZAFFINO細佬打機' 我就幫佢細佬做暑假作業'' 有一陣落左去買野飲同搵FOXY'' 嘻;;好好玩牙;' :] 之後佢地走下一d走下又一D'' 等番我同ZAFFINO;佢細佬;肥敏; 4個打牌''肥敏系咁食糊'' 我食左一次炸''-^- 之後都左咁上下幫ZAFFINO' 汁番好間屋'' 之後同肥敏搭的的' 去到TKO轉MTR番HM'' 頂'個頭勁痛'' 吾搭的士咪冇事囉'' -0- 有d自己拎黎既FEEL;;哈' 之後話食飯但都吾想食;死左去訓'' 今日''就同DOLUC去左賣書'' 爆冷地陪DOLUC著裙'' :] 行左好奈都搵吾到''- 0 - 熱爆'之後賣左$40= =' 賣完行去搭MTR果陣'' 見到D吾想見既人囉;勁黑仔'' 一講話會見到佢地'就見到''哈;;* 之後去左ZAFFINO屋企'' 放低左d野''坐左陣;;就去租碟'' 租左十分愛同刺青'' 我同DOLUC' 重買左杯許留山''好平牙;;XD :] 之後就番左去睇碟拉'' 睇到咁上下''有d想喊XD'' :) 之後去左打牌''哈''; 到左咁上下就番屋企拉'' :] 聽日派成績表拉''吾知重讀吾讀到A班尼'' 但對我吾重要''只要開心就得'' 希望我地咁多個可以友誼永固拉'' 早2日系肥敏HM D相' 琴日D相' P.S.我頭痛姐''但冇WING到''因為搭左的士- -' HM;; 尼幾張個FEEL最中2牙'' :] |
2007-07-12 07:49 PM
[ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]