|
牙敏生日大快樂拉'' :]
祝妳可以去到2A''牙爸送部電話俾妳拉''

吾知又有冇人記得我幾時生日尼?
記得既就好Lu''
今年既生日我諗都系得我自己一個去過;
鬼叫我分左手''
中2左第2個我吾可以中2既人''-0-
還記得某天說過;;
這類型吾岩我''今天我...
吾佢尼d拉'' :)
大家覺吾覺''
我個blog又換左lookup''
覺得點尼''?
曦曦''老婆''我依家有時間幫妳地整Lu':)
尼d系Msn傾拉''邊個要整出聲''[幫多一個]
今次d相我好中2牙''
好有Feel;; :]
不過個個都話恐怖-0-
好恐怖咩?''因為我真系吾覺''
珊姐重好笑到''話我想KO佢咁-v-
哈哈''俾d意見拉:]
重有其他既相''
今次d相好似系咁多次''
最令既一次拉''系我眼中''
重俾人話有d似ZOO;;XD :]







留個可愛既CM俾我拉;
THZ'':]
|