|
29*06*2007*星期五 |
|
好似又冇打BLOG好奈拉'' 琴日派晒卷拉''我覺得考得都吾錯''可以再考好D'' :] 中文'' 考得好差;;不過起碼好過小肥幸. = ='' 比起上學期好左好多''加油;; :] 不錯拉;;因為有一PART系小學教過.果PART岩晒 - -'' 好似系全班最高分拉;; 不過MS CHU話最高系45分; 咁姐系點尼? 不過點都好拉 '' 謝施SIR俾得咁高分'' :) 英文'' 又是作文拉''同中作一樣 - -'' 不過系差左''加油牙'' 又高分左拉''今次少左人9字頭''我諗算吾錯拉''XD 聆聽;;我最好果科拉''有9字頭牙''HAP!'' 對上一次有9字頭系N年前既事拉;; :) 說話全級都冇派既'' = =' 數學'' 進步好大牙''統測得56分炸''今次有76;;; :) 不過點都比謙仔高我一分;;次次都系咁;;;想打佢牙'' = = MC''都系好大進步姐''上學期得24分炸'' 科學'' 最估吾到既一科''我不嬲I.S都吾好''今次有88分''加油 :) 地理'' 吾知今次重系咪全級第3尼?''上次就79分拎第3'' 今次牙笵好高分牙''93分''一定系佢拎第1拉'' 馬寶茵''90分;;第2應該系佢拉''第3就冇人知拉'' 加油加油'' 普通話'' 得71分炸''不過口語果到20分拎晒;;吾知會吾會拉番高尼''? 電腦+家政'' 電腦''第一次考''算吾錯拉'' 都依家都吾知咩事- -'' 重有中史''因為收番''吾系好記得幾多分''好似71.5/100分牙'' 放假我諗我吾洗番黎重考拉掛'' 不過希望某某重考''真系可以考好d''吾好留班拉'' :) 牙''之前考試畫果d'' 俾老婆既'' :] 某天汁RM''的情況'' - -'' 汁完之後''好整齊拉'' :) 最後幾日拉''又捨不得了'' 葉SIR''謝謝您''你一年對我不捨不棄'' 不停地支持我'鼓勵我'' 令我可以系短時間從身黎過'' 考番好尼個試''雖然你成日鬧我地牙'' 但系都系為左我地好'' 我會好好記住你果一句'' 「努力讀書系有成果''要對自己有要求'' 就好似賽車咁''每個彎都要去到盡'' 吾可以接受自己有失誤''最多只可以一次''」 同埋你果個菠蘿包故仔'' :) 謝謝您一年''悉心的教導'' :) |
2007-06-29 06:32 PM
[ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]