`q0oza `Home `wR!te  bl0g `MEmBeR `L0gout
``{…} HURT S0 BAD   ..
 

 

29*06*2007*星期五

 

好似又冇打BLOG好奈拉''

琴日派晒卷拉''我覺得考得都吾錯''可以再考好D'' :]

中文''

5

考得好差;;不過起碼好過小肥幸. =      =''

3

比起上學期好左好多''加油;;   :]

4

不錯拉;;因為有一PART系小學教過.果PART岩晒 -      -''

2

好似系全班最高分拉;; 不過MS CHU話最高系45分;

咁姐系點尼? 不過點都好拉 '' 謝施SIR俾得咁高分'' :)

 

英文''

6

又是作文拉''同中作一樣 -     -'' 不過系差左''加油牙''

7

又高分左拉''今次少左人9字頭''我諗算吾錯拉''XD

8

聆聽;;我最好果科拉''有9字頭牙''HAP!''

對上一次有9字頭系N年前既事拉;; :)

說話全級都冇派既''   =          ='

 

數學''

??? -1

進步好大牙''統測得56分炸''今次有76;;;   :)

不過點都比謙仔高我一分;;次次都系咁;;;想打佢牙''    =        =

9

MC''都系好大進步姐''上學期得24分炸''

 

科學''

13

最估吾到既一科''我不嬲I.S都吾好''今次有88分''加油  :)

 

地理''

12

吾知今次重系咪全級第3尼?''上次就79分拎第3''

今次牙笵好高分牙''93分''一定系佢拎第1拉''

馬寶茵''90分;;第2應該系佢拉''第3就冇人知拉'' 加油加油''

 

普通話''

10

得71分炸''不過口語果到20分拎晒;;吾知會吾會拉番高尼''?

 

電腦+家政''

14

電腦''第一次考''算吾錯拉''

11

都依家都吾知咩事-     -''

 

重有中史''因為收番''吾系好記得幾多分''好似71.5/100分牙''

放假我諗我吾洗番黎重考拉掛''

不過希望某某重考''真系可以考好d''吾好留班拉'' :)

牙''之前考試畫果d''

PICT0003

PICT0002

PICT0001

俾老婆既'' :]

_01 (1)

某天汁RM''的情況'' -           -''

_01

汁完之後''好整齊拉'' :)

 

最後幾日拉''又捨不得了''

葉SIR''謝謝您''你一年對我不捨不棄''

不停地支持我'鼓勵我''

令我可以系短時間從身黎過''

考番好尼個試''雖然你成日鬧我地牙''

但系都系為左我地好''

我會好好記住你果一句''

「努力讀書系有成果''要對自己有要求''

就好似賽車咁''每個彎都要去到盡''

吾可以接受自己有失誤''最多只可以一次''」

同埋你果個菠蘿包故仔'' :)

謝謝您一年''悉心的教導'' :)

2007-06-29 06:32 PM

 [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 122 | »