15*06*2007*星期五
考試 DAY 3* -v- 今日考中文同I.S ` 2科都死晒`=v= 琴日冇溫書`去左玩`-0- 眼訓豬`==zZ 一放學系4樓hea左陣就走拉` 同koni去左7仔` 之後一齊搭車車番油塘` 重企系到傾左陣計`-v- 傾完就番hm拉` 番到去就畫工仔`-0- XDD`差d先PO上黎` 今晚先打埋落去`-v- CMz吾該`-0-
考試 DAY 3* -v-
今日考中文同I.S ` 2科都死晒`=v=
琴日冇溫書`去左玩`-0-
眼訓豬`==zZ
一放學系4樓hea左陣就走拉`
同koni去左7仔`
之後一齊搭車車番油塘`
重企系到傾左陣計`-v-
傾完就番hm拉`
番到去就畫工仔`-0-
XDD`差d先PO上黎`
今晚先打埋落去`-v-
CMz吾該`-0-
2007-06-15 01:01 PM
[ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]