|
07*05*2007*星期一 |
|
好奈冇打blog啦` 最近冇咩時間打blog`-0- 連訓教都吾多`真可憐` 今日UT既第一日` 中史`數學同埋普通話` 吾知測成點呢`? 琴晚冇咩點訓` 我諗今晚都系嫁啦` 我想測好D牙`=) 吾好講學校啦`好悶牙` 最近`成日都好似FEEL到有D野咁` 吾知系咩呢`-0- 最好吾系衰野啦`=) 系BO`冇打咁奈BLOG` 都有吾少相子` PO埋啦` 好似吾同樣咁`XP` 之前既` 樣衰的說`別嘔`謝了` d色kk地`-0- 戲fly` 有人送花俾我`xd`-v-'' ~~~~~ 呢2日既` PO完囉`XP` 留CMZZZZ`THZZZZ`=) |
2007-05-07 10:53 PM
[ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]