|
27*04*2007*星期五 |
|
唉`呢幾日巧吾開心` 日日都冇咩心幾` 整到想死一樣` 返到hm就訓` 到左1點幾又起身做功課` 日日累到咩咁` 今日`開始吾太好心情啦~ 返左hm咁奈` 冇人搵過我`[我指某人] 不過`咁又系既` 我點及某d人姐` 人地咁重要`我呢d` 冇撚用嫁ma~ 有事就搵我`冇事咪當我透明囉` 我算得系咩牙` 我依家就吾理你` 你中2點咪點囉` 我點都吾關你事`咪系到扮關心啦` 你會關心我咩`? 就算我死左`你都吾會知啦` 我真系好傻`為左你而喊`?吾值牙` 佢地咁重要既`你咪去佢地到囉` 我吾希罕牙`次次都系咁` 之前系咁依家都系咁` 你只系識話我`呢樣果樣` 你自己咪又系咁`\ _____ / |
2007-04-28 07:56 PM
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]