`q0oza `Home `wR!te  bl0g `MEmBeR `L0gout
``{…} HURT S0 BAD   ..
 

 

04*06*2007*星期一

 

今日上I.S. MS冇番`Hapi`

我用左黎畫畫`=)

之後lunch俾人留`-0-

之後幾堂都好悶`-v-

數學葉sir鬧人牙`

好彩ms黎左帶我地半班去家政堂`=)

之後番到去葉sir鬧俞秀玲`

系到問咩有溫書舉手牙`

我咪舉囉`-0-

無拉拉系到問我問題...-333333333333-

好驚囉`不過都答岩左`=)

哈哈`之後放左學`

系403`真可憐`-^-

不過我冇溫書`我畫畫拉`=)

之後5點半到`走人`

之後系到搵軒`搵吾到`又打吾到俾佢`

BILLy系到吾知做咩`-v-

之後就同蕙姐吹水`

6點到閃人`xddd =)

之後番到hm`熱爆`-0-

之後傾電話拉`

再之後喊左陣`=/\=

吾知點解成日都好想喊`

好吾開心`唉`-33333333333-

連續喊左幾日拉`

我吾中2 鄧英喜牙`

我要轉校牙`

今次考試希望可以考好d拉`

咁就吾洗留系到對住某人`0v0//

WET`-0-

相子到拉`=)

要cm牙`xdd











2007-06-04 07:18 PM

 [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 



« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 122 | »