|
04*06*2007*星期一 |
|
今日上I.S. MS冇番`Hapi` 我用左黎畫畫`=) 之後lunch俾人留`-0- 之後幾堂都好悶`-v- 數學葉sir鬧人牙` 好彩ms黎左帶我地半班去家政堂`=) 之後番到去葉sir鬧俞秀玲` 系到問咩有溫書舉手牙` 我咪舉囉`-0- 無拉拉系到問我問題...-333333333333- 好驚囉`不過都答岩左`=) 哈哈`之後放左學` 系403`真可憐`-^- 不過我冇溫書`我畫畫拉`=) 之後5點半到`走人` 之後系到搵軒`搵吾到`又打吾到俾佢` BILLy系到吾知做咩`-v- 之後就同蕙姐吹水` 6點到閃人`xddd =) 之後番到hm`熱爆`-0- 之後傾電話拉` 再之後喊左陣`=/\= 吾知點解成日都好想喊` 好吾開心`唉`-33333333333- 連續喊左幾日拉` 我吾中2 鄧英喜牙` 我要轉校牙` 今次考試希望可以考好d拉` 咁就吾洗留系到對住某人`0v0// WET`-0- 相子到拉`=) 要cm牙`xdd |
2007-06-04 07:18 PM
[ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]