=(( 留言的 `` 板主已回覆 !
>/\< .. 整到隻手勁痛 !
最衰刀系MY BROTHER ! ..
冇啦啦自己吾去拎要我去拎 ..
搞到我俾D熱水整到 ..
好痛AR! .. =V="
仲非法占用我電腦 ! ..
過份 ! ..
我阿姨用牙膏整喺我隻手度 ..
跟住而家就冇事LOR~
刀吾痛 ! =..="
本身個板面吾系甘GA ..
不過又俾我改左 ..
而家冇歌TIM ..
唉 ..
我頭先吾得閒
你先ON ,,
而家我得閒 ..
你又吾ON =V="
你冇事嗎 !?
有冇燒到1000度 =V="
冇GE話就即系冇事LOR~
好快好番GA咋 ..
頭多DDDD! .. ..
我琴晚吾系嬲你AR!
只不過系用多左D感嘆號! KAKA"
同埋 ,, 好眼瞓瞓左先冇覆你 !
我吾會嬲你GA !
得閒你先打LOR .. 又冇迫你 ..
只不過系我好想你打姐 ..
但系你刀吾得閒 .. 甘就算LA
吾緊要的``
=V=" 我要張我個板面改做死亡筆記 ..
大家有冇意見 !?
本身我個板面系黑色的``
幾令GA ! ..
不過因為有好多野吾識搞 ..
所以揀左個EASY D GE !
Waaa ,, 改左版面LU *
不過吾多識用=0=" 仲有好多野未搞 ! . .. ..
好忙 ! SOOOO BUSYYYYY ! ,,
所以呢 ,, 要閉板 ! .. .. 兩三日倒 ! .. ..
呵呵 ..